Hvor mange har vært hos legen alt?

Jeg, men bare samtale...ikke kontroll :) Har fått innvilget tidligere UL også :D Skal inn i uke 11.

jeg har vært :)

Meg har vært <3 måte bt og veide meg + tatt de viktige lodprøvene :) Og fikk henvistning til tidlig ul :) Så nå er det 5 dager til vi får se lille julekula <3

Skal på mandag! Håper på tidlig UL for har ikke peil på hvor langt jeg er!

har bare vært å konstatert graviditeten. å da var det den domme tanta mi som var der( hun er legesekretær). satt bare å rista på hode hun. fordi samboern går skole. hun ble irritert fordi det var planlagt. men det har hun egentlig ikke noe med. selv om hun tror det! men han er jo ferdig til våren å da skal han jo bo fast sammens med meg, datteren vår og babyn. å jeg har jo jobb. tenker da at det er null stress. er dere ikke enig? beklager en liten utblåsnig å langt svar her.

Det er jo ikke tanta di sin business å mene noe om! Dere har jo kontroll på deres eget liv! Helt enig med deg!

Det er jo ikke tanta di sin business å mene noe om! Dere har jo kontroll på deres eget liv! Helt enig med deg!
skulle tro vi var gamle nokk til å bestemme selv. men regner med at besteforeldrene blir glade. å det betyr mere for meg.

Nei er aldeles ikke tanta sin sak uansett... Jeg ville gitt meg en god f... Hva andre syns =P for å si det rett ut =P
Har selv enda ikke vært, eller ikke betilt time,mn må vell bestille etter helga ;-)

Skal i neste uke en gang :)

Ikke enda, men skal imorgen og jeg er spent!!!!
Jeg er fylt med så mye følelser i dette svangerskapet, for på en side skulle jeg ikke vært gravid nå, jeg skulle hatt min aron liggende her 3,5 mnd gammel...
Men på en annen side er jeg så glad for at vi skal få enda et mirakel...

Jepp har vært. Tok bt og de nødvendige blodprøvene. Pluss vekt og lengde ( på meg asså :-P) skal tilbake 28 januar. Da er jeg 10 uker på vei :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Er det vanlig å gå så tidlig? Tenkte egentlig å vente til uke 10, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge...

Var hos legen for to dager siden:-) tok Ul og blodprøver, og fikk time hos jordmor. Gleder meg til UL i uke 18! Snart 9 uker og halvveis til å få se nurket:-)

Jeg var for å få kvalmestillende (som ikke funker) og for å finne ut av hvor langt jeg er på vei. Skal på ul på onsdag! :D

har bare vært å konstatert graviditeten. å da var det den domme tanta mi som var der( hun er legesekretær). satt bare å rista på hode hun. fordi samboern går skole. hun ble irritert fordi det var planlagt. men det har hun egentlig ikke noe med. selv om hun tror det! men han er jo ferdig til våren å da skal han jo bo fast sammens med meg, datteren vår og babyn. å jeg har jo jobb. tenker da at det er null stress. er dere ikke enig? beklager en liten utblåsnig å langt svar her.

Tragisk av tanta di å bli sur. Hva tror hun, at du skal ta abort fordi hun ikke syns det passer? Herreminhatt, hun burde holdt munn og gratulert deg. <3

Ja det var jo moden oppførsel av tanta di... :eek:
For det første burde hun gleda seg over det, for det andre burde hun oppføre seg profft når hun er innenfor legesektoren. Hev deg over det og gled deg over spiren du, i de fleste tilfeller passer det aldri perfekt å bli gravid der og da, men det behøver vel ikke dømmes nord og ned for det?

Nei, har ikke ringt lege enda, tenkte gjøre det over helga ;-)
Sent from my HTC One X using BV Forum

Back
Topp