Hvor mange har tatt til fots?

CecilieR

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Poden er så gira på å gå!
Han reiser seg opp, av og til står han stødig på egenhånd, går lett når vi holder begge hender og idag presterte han å gå helt fint da jeg holdte kun en hånd.
Skulle sette ham ned, men det ville han ikke! Så han blåholdt den ene hånda mi mens han bare traltet avsted :p

Hvor mange av de små er det som har begynt på gå nu da?
 
Lillemor knakk gåkoden ordentlig i går - har tatt noen skritt en god stund :)
 
Her knakk han koden 8.12. Og går bare mer og mer for hver dag. Han har greid å gå å holde hånda en stund men har manglet balanse delen.
 
Her har lillesøster gått 1-3 steg av gangen i en måneds tid, reist seg opp fra gulvet uten støtte har hun gjort enda lenger:) I dag tok hun hele 16 steg (mannen telte)! :-D Så nå går det fremover:)
 
Herremin, blir jo nesten litt melankolsk av dette jo! Var jo ikke så lenge siden de bare var bittesmå knøtt som ikke kunne rulle engang, men nu både åler, krabber og til og med går noen av de.
Snart er de fleste fylt ett år og ikke lenge etter det, er de forbi babystadiet over til toddlere :wideyed:

Hilsen en litt småsensitiv mamma som føler hu nettopp så sin eldste plutselig gå fra babyen sin til en unge da lillebror ble født :p
 
Vesla tok sine første steg for nesten 2 mnd siden. Og for 4 uker siden gikk hun mer eller mindre hele tiden :) store jenta mi, ja tenk snart er de et år!!
 
Vesla tok sine første steg for nesten 2 mnd siden. Og for 4 uker siden gikk hun mer eller mindre hele tiden :) store jenta mi, ja tenk snart er de et år!!

Så herlig da ❤ Føles virkelig ikke som om de er babyer lengre, nu når de begynner å gå og snakke mm, i tillegg til at de snart runder året. Tiden går så fort :eek:
 
Så herlig da ❤ Føles virkelig ikke som om de er babyer lengre, nu når de begynner å gå og snakke mm, i tillegg til at de snart runder året. Tiden går så fort :eek:

Hun er helskjønn <3 i dag skulle hun bare gå mens vi var på bytur :p nei det føles ikke som det er en baby, men en liten, stor tulle på to ben. Blid og stolt over å kunne gå
 
Lille mann driver med å knekke koden med å reise seg med hjelp av bordet:p han klarte det nesten i går, men ble helt sjokkert og faktisk rett på rumpa:p
 
Prøvde å lure vesla til å gå i går, hun slapp taket i tripp trapp stolen og jeg jublet og klappet og ville ha henne mot meg. Da satte hun seg ned å krabbet vekk fra meg. Sikkerlig furt [emoji14] haha
 
Noah tok sine første skritt på termindatoen sin 2. Jan :) lett å huske :p så plutselig for ca en uke siden så begynte han bare å gå over alt helt rolig og kontrollert :)
 
Frøkna knakk koden skikkelig for ei uke siden, men har gått noen skritt alene siden starten av januar. :)
 
Ingrid begynte å gå morsdag og går nå det hun vil inne. Har ikke prøvd ute med sko enda
 
Går litt her og. Tar ca 7 skritt alene. Men reiser seg ikke opp midt på gulvet selv.. så hun går mellom ting/personer. Har gått med hjelp av gåvogn eller holde i hende siden hun var 11/12 måneder.
 
Back
Topp