Hvor mange har opplevd liten blødning tidlig i svangerskapet?

Monika

Betatt av forumet
Sommerfuglene
Er 5+1 idag og det kommer bittelitt blod på papiret. Blir jo så stressa! Ikke opplevd før i mine tre andre svangerskap.
Leser jo at det er vanlig, men likevel….
 
Er litt over 6 uker.. Har hatt småblødninger i 2 uker nå.
Gyn sa at det kan komme av at livmor strekker seg, eller at livmorhalsen er mer ømfintlig og har lett for å blø.
Klem til deg
 
Takk
Sjekket du noe hcg nivå, eller noe annet?
Har tatt blodprøver for å sjekke hcg, og ultralyd. Var ikke så mye vi såg der enda.

Tenker at blødning er ufarlig om man ikke har smerter eller kraftige blødninger. Men er du bekymret tar du selvsagt kontakt med fastlege/jm. <3
 
Jeg har tre unger. Jeg har blødd i alle mine fire svangerskap.

Første, blødde uke 7, ul viste hjerteslag, blødde uke 8 også, men gutten er 15 år.

Andre, blødde uke 15, ul viste baby, at vel. Jente på snart 13.

Tredje, blødde uke 5, blødde mer, smerter, krampe, ingen tvil sa 5+2

Fjerde, blødde uke 7, ul viste hjerteslag blødde igjen uke 10, fikk høre hjerteslag og ul uke 12 viste baby. Alt vel. Jente på 8 år.
 
Jeg har tre unger. Jeg har blødd i alle mine fire svangerskap.

Første, blødde uke 7, ul viste hjerteslag, blødde uke 8 også, men gutten er 15 år.

Andre, blødde uke 15, ul viste baby, at vel. Jente på snart 13.

Tredje, blødde uke 5, blødde mer, smerter, krampe, ingen tvil sa 5+2

Fjerde, blødde uke 7, ul viste hjerteslag blødde igjen uke 10, fikk høre hjerteslag og ul uke 12 viste baby. Alt vel. Jente på 8 år.
Så bra det har gått bra likevel, så stressende for deg med blødninger hver graviditet
 
Jeg er gravide med fjerdemann, har blødd i 3 svangerskap (i dette bare et tilfelle med rosa på papiret, men var flere ganger i første trimester i to av svangerskapene). Har ikke opplevd SA eller MA. Var bare småblødninger. En polypp på livmortappen fikk skylda, men jeg blødde et par ganger etter at den ble fjernet også (husker ikke om det var i første eller andre svangerskap de tok den bort).
 
To barn, ingen mist. Blødde ikke noe i første svangerskap, men hadde tre ganger med mørk brun utflod. Første varte fra 6-8 uker ca. Så igjen i uke 12, og i uke 15. Vet ikke hvorfor det var forskjell på svangerskapene, men gikk bra med begge.
 
Blødde i det ene svangerskapet mitt. Gikk bra, til tross ganske stor blødning x2. Var et hematom oppi der som blødde , visstnok
 
Jeg er gravid for tredje gang nå. Blødd i begge de første svangerskapene fra uke 6. Både litt frisk rødt, rosa og brunt. Ikke mer en at det kun har kommet på papiret ved toalettbesøk. Nå er jeg i uke 7+6 og det kommer til stadighet litt blod. Blir jo fortsatt stresset av det, men krysser fingrene for at det er ufarlig denne gangen også. Ingen smerter eller kramper. Skal på ul 9/2, så da blir det spennende å se om det er liv :Heartred
 
Jeg hadde det med mellomste. Var vel rundt uke 5 da. Det var veldig lite.
Så det på papiret da jeg hadde tisset, tørket en gang til, men da var det ingenting.
Dette skjedde to ganger.
Det siste at det er et tegn på jente..
 
Med mini blødde jeg som en gris. Hun er nå 4 år.
 
Back
Topp