Hvor mange har opplevd å miste en spire gjennom livet?

Toneliza

Elsker forumet
Jeg lurer på det, og håper på en måte at det ikke er så vanlig selv om det kjennes ut som det er veldig mange nå som så mange har måttet forlate forumet.

Selv har jeg aldri mistet så vidt jeg vet...

Jeg har mistet to ganger. :(

Aldri som jeg vet om.  *Bank i bordet*

Heldigvis aldri Føler veldig med alle som har opplevd det. Må være utrolig trist.

En gang da jeg var ganske ung, men den gangen var jeg usikker og ble egentlig litt letta.. men så ble det litt leit etterpå.. og litt usikkert men jeg mener selv jeg mista i høst. Fikk aldri påvist det da, tok ikke test heller, men var for sein, fikk alle symptomer, og så fikk jeg en kjempestor blødning og besvimte på jobb :/ 

Såvidt jeg vet er det bare en liten spire jeg har mistet... Men det var tidlig, 4+2, så jeg hadde bare visst om det i en uke... 
Syntes veldig synd på de som går lenger, det var veldig trist å miste men jo lenger man går jo verre blir det sikkert :( 

Mistet 3 ganger...

Har mistet 1 gang.

Jeg mistet når jeg var 13 uker på vei :(

Mistet 2 ganger, ene gangen var jeg 5 måneder på vei, å fikk beskjed om at fosteret ikke ville overleve.

Heldigvis aldri mistet...

Aldri :) og håper alt er bra med denne spira også :)

lolly87 skrev:
Mistet 2 ganger, ene gangen var jeg 5 måneder på vei, å fikk beskjed om at fosteret ikke ville overleve.

huff så forferdelig.. :(

Trodde det var så sjeldent det skjedde. Hadde to friske barn og da v ventet nr 3 klarte ikke lille spira seg. Den kom bare til uke 7 +5, i en MA. Husker jeg var i sjokk. Hadde aldri trodd det skulle skje meg. Så nå er jeg veldig PESIMISTISK til jeg kommer til uke 12. Håper denne spira i magen fortsetter å klamre seg fast, heldigvis snart bare to uker til uk 12. Men vi har vert heldige, har 4 flotte friske barn og er nå gravid igjen. Har 2bare" mista en gang i livet.

Har mista en gang...men ville ikke kalt det en spire, siden jeg var 33+5:(

Frøken Muffin skrev:
En gang som jeg vet om.

Mayamo skrev:
Har mista en gang...men ville ikke kalt det en spire, siden jeg var 33+5:(

Nei gud, så grusomt...!!!! emoticon

Har mistet 4 ganger :(

Back
Topp