Hvor mange har offentliggjort nyheten nå?

Mars10+Feb12

Blir kjent med forumet
Her har vi bare fortalt det til min pappa, hans kone og min bror (i går). Skal fortelle svigers det neste helg, og så venter vi vel til etter ord ul med å spre nyheten til venner.. er 15+3 i dag.

Har fortalt det overalt. Og annonsert det på Facebook.

Kan ikke skjule det lenger nå, så da er det like greit å dele med alle.

Så har vi familie på andre siden av jorden, så hyggelig å dele med dem også via Facebook.

Har fortalt det til mine nærmeste, og har annonsert det på FB, så det blir vel alle :p

Sakt det te de fleste  :) det gjorde me etter vi var 4 uker..  kan like så godt la folk glede seg over det (uansett om det ikke hadde gått bra så hadde de hatt forstålse)

Men ikke på FB enda.. venter med ordinær UL der :)

Jeg har ikke annonsert det på FB eller jobb...men alle venner, familie og sjef+mange kollegaer vet det :) Det er så deilig at det ikke er hemmelig lengre!

Har skrevet det på fb (etter at alle i familien + nærmeste venner fikk vite det), så da vet vel alle det! :D

Vi forteller det til folk etterhvert som vi treffer dem nå, men vil ikke kunngjøre på FB.
Fortalte det på jobben i forrige uke.

Ingen som vet:) Venter til magen kommer!

Har sagt det til de fleste for lenge siden. Men ringer ikke rundt til hver enkelt eller sprer det på facebook, de får vite det etter hvert som vi møter folk.

Jeg offentlig gjorde det på facebook for noen dager siden, etter at venner og familie fikk vite det først.  (jeg er nesten 16 uker nå) Det var stas med facebook. Jeg har aldri fått så mange gratulasjoner før :)

I løpet av denne uka, er det nok offentlig for de fleste. Har noen i familien og venener som ikke vet det enda. Når de vet det, er det fritt fram for de som vil fortelle litt "sladder" :)

Facebook sa jeg aldri noe om det sist, og har heller ikke noen planer om det denne gangen.

I løpet av denne uka, er det nok offentlig for de fleste. Har noen i familien og venener som ikke vet det enda. Når de vet det, er det fritt fram for de som vil fortelle litt "sladder" :)

Facebook sa jeg aldri noe om det sist, og har heller ikke noen planer om det denne gangen.

Vi har fortalt det til nærmeste familie og venner, men det er ikke noen hemmelighet for andre heller :) regner med det sprer seg....

Har ikke sagt det på jobben enda, men skal få gjort det denne uka :)

Det er i en annen kommune, så ikke noen fare for at de skal få høre det av andre....

Familie og nærmeste venner, samt sjefen, har visst det leeeenge. Allerede siden uke 6, da jeg ble sykemeldt. Har jo tross alt lagt strykeflat og kastet opp, så like greit å fortelle hvorfor. Bikker 16 uker i morgen, og nå vet alle som trenger å vite det.

vi har delt med de nærmeste, og så etter hvert som vi treffer folk =)

Fortalte det til familie i uke 11 (foreldre og søsken). Venner har vi fortalt det til etter hvert som vi har møtt dem. Graviditet er jo spennende nyheter så regner med det sprer seg fort:) Skal fortelle det på jobben på tirsdag:)

Fortalte det til noen få(mamma, bestevenninna mi, og besteforeldrene mine) i uke 9. På Facebook skrev jeg det litt tidligere denne uka. Da jeg var 15 uker på vei :) Og i dag fikk småtrolla mine beskjed om at de skal få en lillebror eller lillesøster ;) De ble kjempe glade

nærmeste familie og venner

Vi fortalte det tidlig til familien og noen veninner, rundt uke 6. Er ikke den typen som har veldig behov for hemmeligholdelse:)
"offentligjore" det på facebook for 3 uker siden :)

Har fortalt det til de nærmeste, familie og nærmeste venner. Har ikke lagt d ut på facebook enda, og har egentlig ikke tenkt å gjordt d heller. Har så mange der som ikke trenger å vite d før de finner d ut.

Back
Topp