Hvor mange har du ligget med?

Tror det er oppi tjuetallet:smiley-angelic006
 
Rundt 30 har det visst blitt. Noen få kjærester og lengre forhold, et par-tre fuck-friends, noen kortvarige flørter og en del ons i mine lange perioder som singel. Kunne sikkert vært foruten opptil flere av dem, men bare en jeg angrer på.
 
Mindre enn 6, men mer enn 2 :D
 
4 stk, ingen ons. Traff drømmemannen da jeg var 19 år, så har ikke vært noen andre siden det, naturligvis. Har planer om at det forblir sånn resten av livet [emoji173]️
 
8 og håper det ikke blir flere[emoji16]
 
Uff, så dumt at så mange virker som de angrer eller bruker ord som 'løs' og 'hore/horete'! :(

Jeg har hatt sex med mange! :D Jeg har vært mye singel, hatt det SÅ gøy, reist, blitt forelska tusen ganger, fått hjertet mitt knust, lært nye ting, blitt fascinert, blitt behandlet dårlig, lært av det, blitt behandlet bra..

Jeg kan smile for meg selv hver gang jeg koker pasta og tenker på det korte, intense forholdet jeg hadde til en helt nydelig italiener som knuste hjertet mitt.

Ler litt for meg selv når jeg tenker på den fine, tause finlenderen jeg var så intenst forelsket i, som endte det med meg og senere alltid har angret på nettopp det. Har sporadisk kontakt med han enda, og han er et så flott menneske jeg enda er glad i.

Rødmer når jeg tenker på den personlige treneren jeg falt sånn for, vi ble så gærne etter hverandre at vi såvidt kom oss hjem i tide. Klinte mens han løfta meg opp etter et butikkvindu. Eller litt senere når jeg kasta skoene hans etter han når jeg fikk vite at han hadde hooka up med eksen.

Strippepoker med en fantastisk gjeng i Leeds. Ble fascinert av jenter et par-tre ganger men ble sikker på at jeg er helt hetroseksuell. Ferieflørter. Tinder dates. Forelska i lærern.

Jeg angrer ikke på noe. Det er noe jeg ikke hadde gjort igjen nødvendigvis, men alt har gjort meg til den kvinnen jeg er i dag. Selvsikker i senga, rolig i meg selv. I et forhold vet jeg nøyaktig hva jeg vil ha, hva som er greit og ikke greit, hvordan jeg ønsker å bli behandla.

Så det tok ikke lang tid etter at jeg møtte min nåværende samboer før jeg var helt 100% sikker på at han er en jeg kan dele resten av livet mitt med.

Gjennom forhold og sexpartnere har jeg hatt helt fantastiske år for meg og mitt liv, og selv om jeg har måtte lært noen tøffe lekser så føler jeg meg som en bedre kvinne på grunn av det. Sånn som jeg er som person så tror jeg at jeg hadde angret om jeg hadde vært de foruten.

Dette er jo helt individuelt, og mitt liv vil absolutt ikke være det rette for noen andre og vice versa.

Jeg kan smile for meg selv når jeg kommer på gamle flammer, men det er ingen som gjør meg så lykkelig som Mr. A! [emoji813]red
Denne skriver jeg under på
 
Det er vel rundt 25 her, selvfølgelig noen jeg kunne vært foruten, men hvorfor angre på fortida? Vært singel og utforska, hatt det gøy!
 
Det sies at damer lyver ned tallet mens menn lyver opp tallet, Hehe...
jeg selv er ikke helt sikker, men er noe i mellom 20-30 trur jeg ja xsmile8
 
Back
Topp