Hvor mange har du i magen? :)

Hvor mange i magen?

• Én baby

Votes: 69 85,2%
  • Tvillinger

Votes: 1 1,2%
  • Trillinger

Votes: 2 2,5%
  • Vet ikke ennå

Votes: 9 11,1%

• Antall som har svart
    81

ConCon

Elsker forumet
Vårspirene 2021
Juliknøttene 2022
Hei! Det er så mange som venter tvillinger og et par som venter trillinger til og med, og synes det kunne vært interessant å få oversikt over hvor mange som venter hva, med en poll? :)

Så 3 fine småfolk i min mage forrige uke :binkybaby:binkybaby:binkybaby

En her også

Jeg skal på ultralyd i uke 13 og det er i midten av januar så jeg aner ikke enda :)

Det så ut som en, men det var to fostersekker, så skal på ny UL for å sjekke sikkert neste uke. Vilt hvis det skulle vise seg å være en til inni der:wideyed::happy:

Det så ut som en, men det var to fostersekker, så skal på ny UL for å sjekke sikkert neste uke. Vilt hvis det skulle vise seg å være en til inni der:wideyed::happy:

Velkommen i klubben :smiley-ashamed004 fikk samme overraskelse, vet du om de er enegget eller toegget?

De er i så fall i hver sin fostersekk, så da er det vel toegget? Men ho trodde det bare var en, siden ho ikke fant den andre. Er visst ikke uvanlig at det dannes to fostersekker tilfelle det skulle bli to befruktede egg. Men vanskelig å konstatere sikkert.

De er i så fall i hver sin fostersekk, så da er det vel toegget? Men ho trodde det bare var en, siden ho ikke fant den andre. Er visst ikke uvanlig at det dannes to fostersekker tilfelle det skulle bli to befruktede egg. Men vanskelig å konstatere sikkert.

Spennende da, hvor langt er du på vei? :)

10+1 i dag, så ho ser det nok sikkert 22/12 hvis det skulle vise seg å være to!
Hvor langt er du?

Back
Topp