Hvor mange har dere fortalt det til?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Da jeg var gravid klarte jeg ikke holde meg.. så det ble en del som fikk vite det ganske raskt ;)

Hvor mange har dere fortalt det til og hvem?

Alt for mange! 4 venniner, brødrene til gubben og mammaen min ;) jeg har vanskeligheter med å holde det for meg selv. Håper bare at alt går etter planen nå :)

2 veninner, og sambo selfølgelig

Vi er 4 stk som vet om det :)

Kun et vennepar

Kun min far+kone. Måtte si det pga en reise vi ikke får bestilt og vært med på til jul likevel. Vil ikke si noe til noen andre før etter uke 12 ++. Sist fikk de nærmeste vite det med en gang, lettere å holde hemmelig andre gangen :P

Kun sagt det til bestevenninna mi, godt å ha noen å dele det med:) Familien får vite det mellom uke 8-12 en gang.

Tok test i dag, og den viste POSITIV endelig! Etter min kjære kom hjem tok vi 2 tester til, hehe...

Klarte ikke å holde det hemmelig så veldig lenge, så fortalte det til min bror, søster, mamma og mormor på bursdagslaget hos min søster :D

Jeg regner med at jeg har stor fare for å miste, så foreløpig har jeg ikke sagt noe, til noen...Jeg vet hvor skuffet alle blir, og samboer blir veldig lei seg. Vil vente til det er mer sikkert.
Men det er koselig å kunne dele med noen da, og da er jo forumet her godt å ha :)

Oi, jeg forstår ikke hvordan dere tør jeg! :)
her er det kun samboeren som vet at jeg har en liten spire i magen, og dere her inne.

Har sååååå lyst til å si det til mamma, men tør ikke før jeg er heeelt sikker på at spira vil gro hos meg :)

Har faktisk greid å holde kjeft denne gangen.. Enn så lenge. Sist jeg var gravid visste mange det, og da mistet jeg..:( så nå vil jeg vente litt lengre. Føler at jeg fortsatt ikke tror helt på det selv, så venter på en digital test i posten. Sier den gravid kommer jeg til å si det til mamma og de beste venninnene mine.:):D

Øhhm.. Jeg har alltid sagt det når jeg selv har funnet det ut jeg:) .. hvorfor skal jeg holde det hemmelig, skjer d noe så er d en mening med det, og da kan jeg dele sorgen med mine nærmeste.. Ikke bære det alene.. Dessuten klarer jeg ikke holde det for meg selv!:) Er jo verdens beste nyhet!:D Men jeg kjøper aaaldri inn klær eller utstyr før laangt ut i svangerskapet.. Men, mange er jo veldig tidlig ute med det også, så vi er jo forskjellige:) Heldigvis:)

Øhhm.. Jeg har alltid sagt det når jeg selv har funnet det ut jeg:) .. hvorfor skal jeg holde det hemmelig, skjer d noe så er d en mening med det, og da kan jeg dele sorgen med mine nærmeste.. Ikke bære det alene.. Dessuten klarer jeg ikke holde det for meg selv!:) Er jo verdens beste nyhet!:D Men jeg kjøper aaaldri inn klær eller utstyr før laangt ut i svangerskapet.. Men, mange er jo veldig tidlig ute med det også, så vi er jo forskjellige:) Heldigvis:)

Jeg er enig med deg jeg, jeg vil mye heller at venner og familie skal forstå at jeg er lei meg HVIS noe skulle gå galt.
Dessuten er jeg så lykkelig over at tredjemann klaffet etter ett år med prøving, så jeg mååå snart fortelle det til hele verden kjenner jeg.
Foreløpig vet nærmeste familie og venner det:)

Bare oss to som vet, men så fant vi det ut i går, så har ikke hatt tid enda.
Mamma, pappa og brødrene min får vite det i morgen, og så sier jeg det snart til bestevenninnen min.
Ellers velger mannen selv når han vil si det til sine foreldre.
Resten får nok vite det når vi er rundt 3-4 mnd, eller hvis de finner det ut selv :)

Bare jeg og mannen som vet det. Kommer kanskje til å fortelle det til mamma og ei venninne om ikke så alt for lenge. Resten får vente til jeg har vært på tidlig UL for å sjekke at alt er bra :)

Jeg er enig med deg jeg, jeg vil mye heller at venner og familie skal forstå at jeg er lei meg HVIS noe skulle gå galt.
Dessuten er jeg så lykkelig over at tredjemann klaffet etter ett år med prøving, så jeg mååå snart fortelle det til hele verden kjenner jeg.
Foreløpig vet nærmeste familie og venner det:)

Enig med deg :D Etter ett år med prøving er dette en nyhet jeg vil jeg ihvertfall at mine nærmeste skal få vite det :D Skjer det noe galt vil jeg ha de der også!

Gratulerer til dere alle :flower

Back
Topp