Hvor mange håndkler

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Hvor mange er dere i familien, og hvor mange håndkler i hvor mange størrelser har dere?
[8D]

Jeg er lei av å ha hundre forskjellige farger/motiver/størrelser, og tenkte benytte meg av januarsalget!

Vi er 4, og har en hel haug i forskjellige farger og str.... Ønsker meg egentlig mere system og orden, men.....

Vi har sykt mange, selv om jeg kastet 3 hele svarte søpplasekker for ett par mnd siden.
Vi er bare 3 i familien. Men jeg og lillemann tar nytt håndkle hvergang vi dusjer/bader[X(]

Vi er 3, har 6 store badehåndklær, 2 til å tørke hendene med, og 2 barnehåndklær til minsten [:)] (Og en haug med kluter[8D])

Maaange i samme farge, men i 3 forskjellige størrelser.
Vaskeklut, litt større håndkle ved vasken, så håndkle som vi bruker når vi bader og badekåndkle, type strandkåndkle.

vi har i bøtter og spann i alle mulige farger og fasonger. Når vi skal pusse opp badet så skal jeg kjøpe alt nytt som matcher[:D]

Aaaalt for mange i alle str, farger og fassonger. Skal pælme alle å kjøpe to sett til hver.

Vi er snart 4 her.. Aner ikke hvor mange håndkler vi har.. Men mange og ingen av de er like [:D] meeen det driter jeg i, skal jo bare brukes til å tørke seg med etter dusj, ligger i skap ellers så ingen som ser de. Utrolig masse anna jeg vil bruke penga mine på enn å kjøpe noe så kjedelig som håndkler!

Vi er 4, men ungene har egne håndkler i kommoden sin på badet. De har vel 5-6 stykker tilsammen.

Vi har for det meste hvite håndkler. Tror vi har 6 store badehåndkler, og 10 små som brukes til håndvask.
Har 2 brune og 2 brunstripete store som matcha badet der vi bodde før.
Har også 3 store gule håndkler og 2 små, de brukes til gjester.

De som ikke var like og godt brukte kasta jeg da vi flytta. Hysj, ikke si det til mannen!!

Har også røde små, men de brukes bare nede på toalettet fordi det matcher interiøret det.

Vi er tre og har ti av hver i to størrelser. 10 kluter også

Vi er to voksne og et barn. Minsten har stort sett egne håndklær. Jeg kjøpte nye håndklær for et par år siden, så nå matcher de. Genialt når man skal vaske dem.

Har vel totalt 6-8 store håndklær, 6 hånd håndklær og 6 vaskekluter. (På badet i kjelleren har vi et lager i en annen farge, til gjester - ikke sikker på hvor mange det er).

Vi har fått mange håndklær i det siste, og har mange i forskjellige størrelser og farger..

Synes det er helt greit, for de ligger da bak en skapdør når de ikke er i bruk.

Når vi får besøk (Ikke sånn hverdagsbesøk, men invitert besøk) henger jeg bare opp et par av de "finere" og kaster dusjehåndklærne i skittentøyskurven..

Gidde ikke skifte til at alle skal matche. [:)]

ORIGINAL: Et kallenavn

Vi har fått mange håndklær i det siste, og har mange i forskjellige størrelser og farger..

Synes det er helt greit, for de ligger da bak en skapdør når de ikke er i bruk.

Når vi får besøk (Ikke sånn hverdagsbesøk, men invitert besøk) henger jeg bare opp et par av de "finere" og kaster dusjehåndklærne i skittentøyskurven..

Gidde ikke skifte til at alle skal matche. [:)]

bruker de som er 70x100? til dusjing.
og en str mindre til tørkehåndkle og de som er veldig små til gjester.

Har bare røde og rosa håndklær.
Eller har 4 hvite også og noen "barnehåndklær"[:D]

Vi er bare 2 stk og har aaaltfor mange håndkler, hvertfall i forhold til skapplass. De er alle i forskjellige farger og mønstre, så når vi får oss hus skal jeg rydde litt opp i det[:)]

2 voksne og 1 barn.

Vi har 4 store, 4 små og 4 vaskekluter i mørkegrå, og 4 store og 4 små i fin lilla.

Lillegutt har 4 håndduker med hette og en haug med vaskekluter ;p

Back
Topp