Hvor mange graviditetstester tok du?

...og tør du innrømme det? :p

Selv tok jeg bare 2 ... enda jeg har 48 til liggende i skapet... (sånn går det når man kjøper en diger pakke på nettet fordi de var billigere enn to på apoteket :p )
Jeg har også en kjempe pakke liggende med el og graviditetstester.... :hilarious:

Tok 2, første rfsu og da den var positiv så tok jeg en digital med ukevisning.

Ingenting stemte med siste mens, så her har det vært variabel eggløsning.

Bestilte 10 strimler, og har vel et par igjen :p Og to digitale tok jeg i tillegg.

Tenkte jeg skulle bruke opp de billige tidligtestene jeg hadde liggende, pluss at jeg tok 2 digitale, sa ja, eeeeh TJUETO [emoji33][emoji33][emoji33][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

5 billigstrimler, 5 staver og 3 digitale måtte til [emoji2][emoji85]Det var stort å se to streker[emoji7]Fortsatt uvirkelig at vi klarte det selv, etter 3 negative IVF-forsøk[emoji120]

to denne gang. Har vert fristet til å kjøpe flere men har tatt meg sammen:happy090

Tok vel 10 strimler for å sjekke stigning og 3 digitale [emoji4][emoji85]

Faktisk bare 2! En på IKM og en når det var på tide å få 3+ på digital:) det som er så morsomt er at de gangene jeg ikke har vært gravid, har jeg sikkert brukt 10 tester hver syklus! Men når jeg så de 2 strekene denne gangen så var det nok :)

Hehe! Tok vel fire eller fem tidligtester, så to digitale med noen ukers mellomrom. Testet mye:cool:

Back
Topp