Hvor mange graviditetstester tok du?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
...og tør du innrømme det? :P

Selv tok jeg bare 2 ... enda jeg har 48 til liggende i skapet... (sånn går det når man kjøper en diger pakke på nettet fordi de var billigere enn to på apoteket :P )

7 stk, da ba legen meg å stoppe..[emoji85]
Jeg har en tidligere sliterhistorie med x, så ikke lett å tro på dette.

Altfor mange. 4 digitale og 2 RFSU tester. Pluss 10-15 eBay tester [emoji23]

De eBay testene kom ikke i posten før 1 uke etter testet positivt [emoji28]

Tok 6 [emoji85] men trodde ikke på at jeg var gravid, så tok en blodprøve hos legen og ultralyd , da gikk det opp for meg at jeg er gravid [emoji28]

1 men var ganske så sikker uten test å. Er jo såååå regelmessig så når det gikk 3-4 dager over så..

7 strimler, 4 digitale. Haha! Testet 5 dager før ikm, så måtte dobbeltsjekke. Hehe

Tror det var ca. 8 billige strimler og en rfsu før ikm, 4 digitale (den første ble tatt for tidlig og ble derfor negativ, så bestilte enda en 2 pk).

Flaut mye, men jeg hadde vanskelig for å fatte at jeg er gravid :oops::)
Får se på det som en hobby -utgift :joyful: Veldig glad for at det klaffa på 1 pp!
Har en drøss med el-tester liggende som aldri ble brukt.

10 :) 2 av de var digitale. Når jeg først fikk positiv test etter over 5 år med kun negative graviditetstester, så var det helt fantastisk å se dedstrekene to strekene dukke opp gang på gang :D

Denne gangen - kun 1. Men jeg hadde så ekstreme symptomer at jeg bare visste det :) men sikker brukt 100 el tester da mens vi prøvde. Sånn 5 om dagen ca :angelic:

Tok først en RFSU, så en til dagen etter da jeg tok den sent på kvelden og kunne skimte en strek.
Deretter tok jeg en fra Clear Blue. Deretter 4 Clear Blue digital
Så tja.. 7 stk!

Alle.. :p Ble ikke ordentlig positive før nesten en uke etter ikm, men var såååvidt synlig en dag før ikm. Så da ble det vel en 4-5 strips daglig en ukes tid :bag:

Jeg tok 1. Men så kom ebay testene en uke etter så har jeg tatt to av dem i ettertid da, bare for å se liksom :rolleyes:

Back
Topp