Hvor mange graviditetstester brukte du for å bekrefte graviditeten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Grete

Guest
Selv brukte jeg få i forhold til andre jeg har hørt om - 2 med eldste og 3 med yngste tror jeg :)

Hva med dere? Var det nok å se streken eller "Gravid" bare en gang? =)

Eldste: vel, en så svak at den var negativ, en så svak at den egentlig var negativ, en svak negativ, og så tok jeg en digital

Yngste: En

Og denne: Vel faktisk to

En positiv, og så en til etter et par dager bare sånn fordi det var gøy og de går ut på dato så jeg måtte jo bruke dem opp. Reelt sett har jeg noen til, men jeg gidder ikke drive å teste mye, jeg er 8+2 og har sett den lille på ul, jeg vet ejg er gravid

En billig test som viste litt rart og en clearblue som var positiv 1-2 uker:-) kjente det nok på kroppen at jeg ikke trengte ta fler;)

En med første og to denne gangen (trengte å se det digitalt og ville vite ca.hvor langt jeg var på vei) :)

4stk:)

Med guttungen så var det en test hjemme og en hos legen. Og en digital med ukeindikator for å se om jeg var 4 eller 8 uker på vei. Og denne gangen så ble det 5 tester på 2 dager :P

Med første: 1 test 7 dager etter ikm

Nå: 6. Begynte å teste tidligere og for tidlig. Hehe. Den ene var en rfsu bare for å prøve. Den var selvfølgelig negativ mens ukeindikatoren sa 1-2 to dager etter. Dumme test. Hehe

3 med første, og 3 denne gangen :-)

brukte fire stykk!
to igår, og to idag. Tror det fortsatt ikke, så skal til legen i neste uke for å sjekke!:)

Jeg har tatt kjempemange :wacky: men kun fordi jeg fikk 10 billigstrimler i posten samme dag som jeg testa positivt på en RFSU. Bedre å se en kjempesterk strek i ny og ne enn at de går i søppeldunken :rolleyes::p

1 i 2011, 1 nå :)

Back
Topp