Hvor mange gram og cm

Vaniljerose <3

Betatt av forumet
Septembermødre <3
Hvor mange gram og cm er det meste dere har hørt noen har fått, når det gjelder baby. Av personer dere selv kjenner eller dere selv?

Broren min var 56 cm og 5900gr da han ble født :P

Min svigermor skal visstnok ha veid 6 kg da hun ble født ( i følge sin mor som surrer litt )..

Søskenbarnet til jentungen har blitt født med 56 cm og veide 5000 og noe gram. Syns det var svært. :wideyed: husker nå ikke helt, men tror å huske at han ble født på normal vis.

Faren min var visst nærmere 6 kg den gang han ble født, farmoren min fikk totalruptur.. :O

Jeg var 55 cm og 5000 gram når jeg ble født!:p broren min omtrent det samme. Bitte litt bekymra for at det er en like stor baby inni magen her.

Eg va 4600. Så var redd når mine barn skulle ut for at dei var like store. Men heldigvis "bare" 3900 på begge barna :p det er stort nokk. Og med tanke på at begge kom før termin orker eg ikkje og tenke på om eg måtte gått overtid :p

Husker jeg leste en gang om en baby fra kina tror jeg det var... Så ut som michellinmannen, men husker ikke hvor stor.. Husker bare jeg tenkte oh my gad!

Back
Topp