Hvor mange glass?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Hvor mange glass med middag kjøper dere i slengen? Fram til nå har vi kjøpt ett og ett, men det er litt tungvindt så nå står det tre i kjøleskapet hos oss, i tillegg til mellommåltid. 
 
Kjøper en del glass i slengen. 5-10 kanskje. Hun spiser bare et halvt glass, så da holder det en stund. Lager middag selv også innimellom og fryser ned i disse avent beholderne.
 


lillemortil2snart skrev:
Dei må ikkje stå kaldt når dei er uåpna da :) Me kjøper ofte inn 10-15 stk :)

Vet ikke helt hvorfor jeg setter det i kjøleskap, men... :P

Tror jeg begynne å kjøpe inn en del i slengen.
 
Me handler på spar, der er det 5 for 3. Så me kjøper alltid 5 i slengen :)
 
Hvor mange glass med middag kjøper dere i slengen? Fram til nå har vi kjøpt ett og ett, men det er litt tungvindt så nå står det tre i kjøleskapet hos oss, i tillegg til mellommåltid. [/quotelaget
Ett og ett? Her handler jeg en gang i uken og kjøper da 14 glass (har jo to). De små spiser middag tidligere på dagen enn oss andre. Men hvis vi har middag som de kan spise så tilbereder jeg den når de skal ha middag så får de det istedenfor glass..
 
Her hjemme kjøper jeg 3-4 glass i slengen. men er vi i Sverige, der prisen er lavere og utvalget større - kjøper jeg mange
 
Her kjøper vi 3 i slengen... men idag kjøpte jeg glass for 12 mnd, hva er forskjell egentlig? Det er jo mer i de. Han er en stor gutt og de små glassa er ikke nok til et måltid for han. Enda han får en appelsin til dessert.
 
Back
Topp