Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har kjøpt 20pk pluss at jeg har hatt ca 3-4 andre. De første 5 månedene har det alltid vært mye gulp. Syns de lukter ille når de blir gulpet på, så de vaskes omtrent daglig, så syns det er greit med ekstra. Slikt kan jo bestilles på ebay Min 20 pk er fra Mothercare, også de andre fra Barnas Hus.
Kjøpte tre trepakninger med store gulpekluter fra Primark! Så slipper kluten å bli bløt etter ett tørk pluss at det er kjekt å ha under hodet når babyen ligger i senga eller babynestet. Har ennå masse tøybleier (brukte til gulpekluter) som vi "lånte" fra sykehuset da vi fikk datteren vår i fjor. De brukes denne gangen og Kjekt å ha under hoderegionen på stellematta.
Her har det fint holdt med 8-10 stk (jeg har flere, men har knapt brukt de hvite og kjedelige - kun de med mønster), men ingen av mine har vært utpregede gulpere og vi vasker ofte da....
Jeg har gulpklutene fra forrige liggende, så tror jeg har ca 15 kluter. Det holdt i massevis med nr 1 ettersom hun ikke var noen storgulper, men rekner med det holder denne gangen også Men her bruker den kommende søsteren en god del klær, så det vaskes klær omtrent hver dag uansett