Hvor mange ganger...

Kisskine

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
...sover babyen på dagtid nå? Her er det blitt 2 lurer ila dagen på ca 1,5 t hver. Hadde aldri i min villeste fantasi turt å håpe på rutine på dagtid slik som sovingen her har vært! Men nå kan det se ut som at det har gått seg litt til etter hu bikka 6mnd. Håper det bare kan vare da!
 
3 ganger, duppene varer stort sett mellom 15-30 minutter hver. Sover noe lengre på trilletur. Sover 10,5 - 12 timer på natta
 
Sover mellom 10.30-12.00 og 15.30-17.00. Sover fra 45 min til 1t.
 
Sover 1-2 lurer. Varierer kor lenge første lur varer om hun rekker lur nr 2
 
To lurer å 1,5 time ( ca kl 10 og 14. Og en dupp å fanget å halvtime ved 18.00. Legger seg 21.
 
Kan variere litt, men ofte en dupp i 9-10 tiden på 30-45 min og en dupp i 12 tiden på 1,5-2,5 time. Da er hun ofte veldig trøtt til kvelden og sovner mellom 1830 og 1845. Og hun er som regel våken fra kl 6 om morgenen... Haff!!
 
Nesten aldri.......
20-30 minutt i 10-tiden. Om jeg er heldig sover hun to ganger til (på ca 20min) i løpet av dagen.
 
Sover normalt to lurer på 0,5-1,5 t. Første rundt kl 10, og andre kl 14-15. Forsøker å ikke la han sove etter kl 17. Legger han for natta ca kl 19, og han kan sove da ca 12 timer (med tre ammerunder). Dette varierer selvfølgelig ut frå hva vi gjør på, og noen ganger blir det mindre søvn, og da en svært kveldsgretten gutt!
 
Da har min også endelig begynt å sove på dagen. :) Har en liten lur på ca 1 time fra ca 8. Og sovner igjen sånn i 12 tida. Da sover han i 2-3 timer. :)
 
Tre halvtimeslurer om dagen, max ni-ti timer om natta, inkludert mating
 
Tre halvtimes lurer på dagen, legger han sju-åtte, mating 1-2 ganger og våken igjen 6-7 .. :) kunne godt sovet litt lenger og færre ganger på dagen for min del.. ;)
 
rundt den alderen sov han 2 x 40 minutter i løpet av dagen.
 
Hun sover 2 ganger om dagen - ca 2t pr lur.
 
Sovner deres babyer av seg selv på dagtid? Altså, kan dere bare legge de i senga, gå ut og så sovner de eller må dere jobbe litt med å få de til å sovne?
 
Sovner deres babyer av seg selv på dagtid? Altså, kan dere bare legge de i senga, gå ut og så sovner de eller må dere jobbe litt med å få de til å sovne?
Varierer litt. Noen ganger er det bare å kose litt med ansiktet hennes, men andre ganger trenger hun at jeg holder hun litt.
 
Back
Topp