Hvor mange ganger?

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Er det vandelig og prøve noen ganger før spiren sitter?
Og er det mye man må gå igjen om på denne veien?
Da jeg har operert vekk begge egglederne, så sa legen at jeg ville komme fort til.. Og at jeg slapp og vente mer en ca 6 mnd.
Alt dette er så nytt så har egentlig 1000spørsmål ;)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Det er ca 30-35% sjans for graviditet ved hvert innsett, så du bør helst forvente at det kan ta noen innsett før spiren sitter, selvfølgelig kan det jo gå allerede på første, men vær forberedt på å være tålmodig! :)
Man må gjennom regime med hormonpreparater i forkant av uthenting av egg, enten kort regime hvor en kun trenger å bruke sprøyter i rundt 7-9 dager før uttak, eller langt regime hvor en i tillegg til sprøytene i kort regime må bruke en nesespray (hormon) i forkant av sprøytene, dette vil du få info om ved forsamtalen alle har før de starter opp med forsøk :)

Bare å leive ut med de spørsmål du måtte ha! :)

Oki skjønner... Takk for svar
:)

Jeg har heller ingen eggledere:(
Min kjære spire satt på 6 insett... Bare negative forsøk før det:/
Men vær optimist så går det bra til sist:):):) masse lykke til på veien videre:)

Som de andre over sier, saa varierer det fra person til person.. Er du heldig sitter spiren paa foerste forsoek :-)

Vi har vaert igjennom fem forsoek uten hell.. Vurderer om vi skal prove en gang til, men maa gjennom flere undersoekelser foerst for aa se om de finner en aarsak til at jeg ikke blir gravid

Ja man må vell bare prøve og tenke positiv,
Og kansje alle gode ting er 3 ;)
Selv om det av og til er lettere sagt enn gjort

Back
Topp