HVOR MANGE GANGER.....

SiBeL

Gift med forumet
PLEIER DERE Å SPISE I LØPET AV DAGEN??ELR HVOR OFTE SPISER DERE I LØPET AV EN DAG?
I BEGYNNELSEN AV SVANGERSKAPET VAR JEG GANSKE KVALMEN OG SPYDDE Å SÅNN (GIKK NED 2 KG)MEN ETTER AT JEG PASSERTE 3 MNDR BEGYNTE JEG Å SPISE LITT MER ENN VANLIG...I MIN 5. SVANGERSKAPSMÅNED FØLTE JEG MEG OPPBLÅST OG BLE FORT METT SPISTE IKKE SÅ MYE MEN NÅ SOM JEG ER 7 MND PÅ VEI HAR JEG BEGYNT Å SPISE MYYYEEE...FØLER JEG DA I SÅ FALL...MÅ ALLTID HA NOE Å TYGGE PÅ..SPISER KVELDSMAT OXO[&:]KILOENE STIGER....LAGT PÅ MEG CA 9,5 KG NÅ...[&:]SPISER FROKOST,LUNSJ,MIDDAG,KVELDSMAT OG MASSE DILL DALL SOM FRUKT & GRØNT (GODTERI) Å SÅNT I MELLOM OG M.M..........

[:D]Jeg spiser:

frokost           1 brødskive med hvitost
mellomlunch     1 brødskive med hvitost
lunch              varm mat fra kantina på jobben, eller salat
etterlunch        1 brødskive med hvitost
middag            varm mat

Spiser nesten ikke etter middagen, noe frukt eller sjokolade[:-]. HAr lagt på meg 8 kg, skumle greier, får håpe at det er bare vann.
Er kjempe oppblåst og ser ut som OLe Brumm

Jeg spiser vel ordentlig MAT 4 ganger om dagen, også blir det mye frukt og snop i mellom da..... [8|] 

spiser to ganger om dagen.. frokost må jeg som regel droppe, for da blir jeg uvel i magen.. spiser middag og litt kvelds.. kanskje litt snop eller frukt innimellom.. blir så fort "stappa" fortida..

Jeg spiser frokost, lunsj, middag og kvelds. Og masse frukt innimellom. Også vitaminene mine da! [:D] Der er jeg så flink! [:)]

Back
Topp