Hvor mange ganger sjekker dere

Buffi

Forumet er livet
Vilde hadde 39.5 i feber, gav henne en paracett for hun var veldig misfornøyd. Etter en time gikk den til 38.7

Men så lurte jeg på hvor mange ganger dere sjekket deres små i løpet av natten[8|]

Når ho våkner og hvis ho virker mer utilpass sjekker jeg. Våkner ho ikkje for å sjekke altså...

Mini hadde ca lik feber nå nylig. Jeg hadde på vekkerklokka hver tredje time og kjente på han. Vekte han kun en gang da han var veldig varm. Målte i senga og ga han en paracet.

Ok..Jeg fikk hennes feber ned til 38.7 i går kveld og la henne i senga si...Etter noen timer så var den 39.7..Og hun sutra stort sett hele natten..Klokken 4 fikk hun paracet. Og sovnet vel rundt 5-6 tiden i morges vil jeg tro

Fremdeles feber men jeg kan se en tann[:D]

Har bare hatt feber en gang (utenom vaksine) og da satte vi på vekkerklokka og kjente på henne hver annen time. Hun kjentes ikke veldig varm ut, så da målte vi ikke noe mer.

Jeg har ikke vekket henne, eller hatt på vekking til meg selv for å sjekke. Har hun hatt over 38.5 når hun skulle legge seg har hun fått en stikkpille. Også kjenner jeg på henne før jeg legger meg. Hadde hun vært urovekkende varm ville jeg nok sjekket, men har ikke hatt behov for det. 

Back
Topp