Hvor mange ganger PR dag pusser du tennene på ditt barn?

Prøver på to.. Men hun er fortsatt ganske umulig når det kommer til tannpussen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Stortsett 2 ganger pr dag :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Forrløpig har vi bare pusset en gang pga ikke lenge siden hun fikk sine to første. Men nå er fortennene oppe kommet godt ut så det er vel på tide med 2 ggr pr dag!
 
Prøver på to, men hender det går i glemmeboka om morran.

Bare lite tips til de som sliter litt. Vi sleit en stund med tannpuss, men det løsna når vi kjøpte en annen type tannbørste. Vi hadde først den første børsten med rundt håndtak(eller hva jeg skal si.. :p ), men så kjøpte vi en vanlig, liten med myk børste. Siden den dagen har hu gapa som bare det og syns det er stas å pusse. Om det hjelper for andre veit jeg ikke, men det gjorde susen her hvertfall :)
 
Prøver på to, men hender det går i glemmeboka om morran.

Bare lite tips til de som sliter litt. Vi sleit en stund med tannpuss, men det løsna når vi kjøpte en annen type tannbørste. Vi hadde først den første børsten med rundt håndtak(eller hva jeg skal si.. :p ), men så kjøpte vi en vanlig, liten med myk børste. Siden den dagen har hu gapa som bare det og syns det er stas å pusse. Om det hjelper for andre veit jeg ikke, men det gjorde susen her hvertfall :)
Vi har to forskjellige.. Men det hjelper ikke her :-( kanskje vi må prøve enda en tannkost type da..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har brukt to forskjellige , både en elektrisk,,den med bitering på og nå har vi en karius og baktus kost , føler ikke jeg merker noen forskjell,,men sistnevnte og den elektriske synes jeg er best å holde i da de har lengre skaft

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Morgen og kveld. Og så leker han med tannbørsten de 15 andre gangene han må skiftes bleie på.
 
Ingen tenner å pusse her ennå, men vi øver oss innimellom. Men blir nok bare et par ganger i uka!


*27.08.2013*
*14.04.2015*
 
Back
Topp