Hvor mange ganger må du stå opp for å gå på do om natta?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Jepp, det lurer jeg på i dag ;)

I begynnelsen av svangerskapet måtte jeg opp en gang. Nå trenger jeg ikke opp om natta, men jeg står opp kl. 06.00 for å dra på jobb, så er jo oppe ganske tidlig :-)

Jeg er som oftest oppe èn gang i løpet av av natta. Det holder, så la det være med det :p

Våkner i 5-6 tia for å gå på do :p Ikke morro d når alarmen går av kl 8 :p

Er opp en gang, før var det mer midt på natta og nå er det gjerne i 6 tida og vekkerklokken ringer kl 7. IRRITERENDE!!! :P

Har vært oppe på do 3-4 ganger hver natt i mange uker. Den siste uken har det heldigvis blitt bedre, bare oppe 1 gang nå :)

Oppe 1 gang om natta/tidlig på morgenen (5/6). Mest irriterende når det feks er kl 6, for da er det bare såvidt jeg rekker å sovne igjen før jeg må opp med de små.

Oppe 2-3 ganger per natt ;)

det er vel 1-2 ganger pr natt. noen ganger må jeg stå opp 5 tiden og alarmen går 6 tiden:( det er kjedlig.

En gang, men det er mer enn nok til å ødelegge nattesøvnen min helt. Blir veldig grinete av det. Rundt 4-5 tiden hver natt er det opp og hoppe... grr...

Ingen;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

2-3 ganger pr natt, og så er det å følge småtroll på do i tillegg :p mye søvn for tiden ;)

Må på do en gang hver natt, og nesten alltid til samme tid. 3.30
Zzzzzz
og i det siste har jeg ikke fått sovna igjen etterpå heller. Kjedelig!!!!

Er oppe 1-2 ganger pr. natt. Overkommelig enn så lenge. Mot slutten av forrige svangerskap var det opp annenhver time. Håper jeg kan få slippe det denne gangen :P

Jeg er oppe et par ganger på natta, men pleier å sovne igjen ganske lett heldigvis :)

Våkner ofte av lillesnuppa på natta, som pappan som regel tar seg av. Da kjenner jeg at jeg ofte må på do, men blir jeg liggende, klarer jeg å holde meg, om jeg reiser meg må jeg gå på do med en gang. om morningen når snuppa vekker meg, tar jeg med hu inn på badet, og går på do selv med en gang! :P hehehe

2 - 3 ganger per natt. Håper virkelig det ikke blir noe mer! :p

Back
Topp