Hvor mange ganger har du vært hos jordmor ?

Et-nytt-gull

Glad i forumet
Hvor mange ganger har du vært hos jordmor? (Evt lege om jordmor ikke er aktuelt )

Jeg har vært to ganger,og skal om 2 uker igjen. :-)

Har valgt å ikke gå til jordmor dette svangerskapet. Trives så godt med legen min og trenger uansett tett oppfølging der pga. hyperemessis. Har vel hatt 4 legebesøk til nå, og skal igjen om et par uker :)

Har bare vært 1 gang, da oss lege i uke 8. Veit ikke når neste gang blir, må vel bestille time etter OUL ;) har ikke bestemt om jeg skal bestille time oss lege eller jordmor. Hadde egentlig lyst å bare ha kontroll oss legen min siden jeg er knallfornøyd med han, men så skal jo han ha ferie og 3mnd pappaperm etter det, så da blir det sikkert jordmor de siste kontrollene.

Har vært hos lege i uke 8, jordmor i uke 14, og skal til jordmor igjen neste uke, da er jeg 20 uker på vei:)

Lege ved 6 og 13 uker. Fastlege er i mammaperm så ble forskjellige vikarer. Ikke så fornøyd med siste gang. Skal til jordmor neste uke.

Har bare vært hos legen,
vært hos legen 4 ganger, skal dit igjen på mandag :)

Har bare vært en gang til jordmor og en gang til lege. Skal til jordmor igjen på 14 dager :)

Første kontrollen hadde jeg hos lege da ;) og var innom etter jordmor sendte meg dit for og diskutere en sykemelding,. Har forsvarlig en veldig greit lege.

Har bare vært på 1 kontroll hos legen, men venta med å bestille time til jeg var 12 uker på vei da.. så har time hos jordmor 22 mai ;) og til mandag er det oul :D

Var hos lege i uke 12, OUL i uke 18.. og skal til lege i uke 22 igjen. Gangen deretter blir hos jordmor :-)

Jeg rakk 2 ul som viste en levende skatt(7+6 og 12), 4 besøk hos jm(3 før og 1 etter Munin) + 1 time hos legen, men legetimen og 2 av turene til JM hadde ikke blitt no av om det ikke endte som det gjorde.

Tja.. Skal vi se..
Vært hos lege 4 ganger. Jordmor 1 gang (pluss innom på snarvisitt en gang for å høre på hjertelyden).
Ikke noe risikosvangerskap eller nødvendighet for ekstra oppfølging, men store utfordringer på jobben som i hovedsak har gjort sitt til at jeg har flydd ut og inn hos legen føles det som :p
En uke til OUL, litt over to uker til jeg skal til lege igjen, og fire uker til jordmor :)

Hadde første kontroll hos lege slik at jeg fikk ta blodprlver o.l.
Har bestilt meg time hos jm i uke 24 :)

To ganger hos lege, har vært på oul og skal til jm neste gang (litt mer enn tre uker til)

Ingen, skal på tirsdag;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Godt mulig jeg har en slags rekord her, i antall legebesøk gjennom sv.skapet :P
Jeg går ikke til jordmor da, fastlegen holder i massevis foreløpig :)
Har til nå vært hos fastlegen 5 ganger, og det er 2 uker til neste gang :)
I tillegg har jeg vært på 3 ul, neste er om 3uker.
Jeg vært hos indremedisiner 4 ganger, neste blir neste uke,
og 2 ganger hos øyelege, neste blir i slutten av juni.

:P

Godt mulig jeg har en slags rekord her, i antall legebesøk gjennom sv.skapet :P
Jeg går ikke til jordmor da, fastlegen holder i massevis foreløpig :)
Har til nå vært hos fastlegen 5 ganger, og det er 2 uker til neste gang :)
I tillegg har jeg vært på 3 ul, neste er om 3uker.
Jeg vært hos indremedisiner 4 ganger, neste blir neste uke,
og 2 ganger hos øyelege, neste blir i slutten av juni.

:P

Da leder du kanskje litt ;) tilsammen 2 ganger til lege,2 til jordmor og 1 ul på meg til nå....

Back
Topp