Hvor mange ganger har du mistet

Fikk en jente i 2016. Etter det hadde jeg to SA i uke 10 - jeg var helt knust. Ble fort gravid igjen etter sa nr 2, og nå ligger Sønnen min og sover på meg, 2 mnd gammel. ♥️
Det var tøft, men det gikk bra og alt var verd det til slutt.

Det er så godt å høre at d faktisk går ann. Jeg vet jo at det går men man mister liksom litt håpe når man bare mister å mister
 
Det er så godt å høre at d faktisk går ann. Jeg vet jo at det går men man mister liksom litt håpe når man bare mister å mister

Ja, det var en enorm sorg for meg og det jeg kjente på var altoppslukende. Det verste var vel de 12 første ukene av graviditeten med gutten min. Så mye angst som jeg følte da... jeg var et vrak. Skrev dagbok og den er helt vilt negativ og angstfylt.

Men SÅ glad jeg er for at jeg fikk akkurat denne gutten. Hjertet mitt sprekker av glede og stolthet.
Neste gang skal det gå bra for deg og ♥️
 
Hadde to MA i 2016....

Ble gravid januar 2018 og har nå en nydelig sønn på 5 mnd :)
 
Første SA i november’18 i uke 5. På nytt Sa i Januar’19 i uke 6. Gravid igjen nå i uke 4+3 :smiley-angelic001
 
En sa uke 5
Fødte en gutt

En sa uke 5+2
En sa uke 5+0

Håper alle gode ting er 3!!
 
Fikk først to barn uten komplikasjoner, mistet så 8 eller 9 ganger, inkludert flere senaborter før vi fikk tredjemann. Har mistet to til etter det, MA uke 15 og SA uke 11.
 
Hadde en SA i uke 10-11 i juli 2013.
Fødte eldstemann august 2014 og yngstemann november 2016 ❤
 
Har vært gravid 5 ganger ved hjelp av Ivf, en har holdt hele veien
mai 14 - SA uke 7
mars 15 - SA uke 6+2
august 16 - SA uke 6
oktober 16 - juligutt 17
oktober 18 - SA uke 12+4
 
Har født 3 friske barn. Det ene barnet døde i krybbedød 7mnd gammel, men jeg fødte han jo frisk uansett :)
Så har jeg mistet en gang i MA/BO i uke 10+4
Har hatt en del kjemiske (+-3 stykker kanskje?) men teller ikke dem med, for det har vært slik at jeg fikk mensen til tida eller et par dager for sent :)
 
Mistet en gang. Litt usikker på om det var en MA / SA men var i uke 10+4 (trolig var ikke fosteret utviklet så langt, men fostersekk og morkake var ganske stor og kom ut intakt). Fikk ikke noen ultralyd på noe tidspunkt, og heller ingen som ville ha meg inn mens jeg holdt på å miste.

Gravid nå, fått se lille på ultralyd i ca. uke 6. Så forhåpentligvis går det bra her! Men er livredd for å miste igjen!
Kanskje spesielt fordi jeg har hørt at man ikke får noen utredning før man har mistet 3 ganger?
 
@Hoppestokk hvorfor ga du meg en negativ rating? Skrev jeg noe upassende eller slemt?
 
Jeg har mistet 2 ganger. Hadde en SA i november, uke 5. Og denne gangen ved BO. Ble oppdaget i går i uke 9.
Håper på en spire som klorer seg fast snart! :happy:
 
Fikk et barn i 2009 som satt ganske fort, mista ikke noe før jeg ble gravid med henne.

Da vi skulle prøve på nummer to:

Mista i uke 11 i prøveperiode 9
Mista i uke 6 i prøveperiode 16
Ble gravid i pp17 og er 24+0 i dag

Brukte ikke noe medisiner, var ikke til utredning eller noe sånt. Gikk av seg selv tilslutt.
 
Vi mistet 3 ganger ila. av ett år.. men nå sitter jeg her med 2 flotte gutter :)

Lykke til <3
 
Jeg har mistet i 3 SAer,en senabort og en MA. Har en frisk gutt fra før og er gravid nå på nytt 14+6idag. Skal ta fostervannsprøve om litt mer enn ei uke så håper at jeg mister ikke pga den og at babyen er endelig frisk.
 
Totalt sett med alle kjemiske, mistet 14 ganger.
Før sistemann 4 SA (hvorav sykehuset mistenkte den ene var ex u), 6 kjemiske og en BO hvor vi måtte avbryte ved 10 uker
 
2002-SA uke 7
2006- Født frisk jente
2008- Født frisk jente
2019- MA uke 11
 
Til sammen: 4 ganger siden prøvestart i 2007.
Med samboer nå: 3 ganger.
IVF: 2 av de 3 gangene.

Så håper at neste går bedre.

En gang i 2012 med ekssamboer.
Så en i mars 2016, en i oktober 2018, og siste i januar i år.
 
Back
Topp