hvor mange forsøk tok dere( privat klinikker)

VilSåGjerne

Forumet er livet
vi vet ikke hva vi skal gjøre.........
 
skal vi ta ett eller 3?????? dette er noe vi tenker masse på no.....
 
 
men hva gjorde dere andre?
 
ORIGINAL: Apple

Vi har bare betalt for ett. Går det ikke denne gangen, har vi fått plass offentlig neste forsøk. Og da venter 3 forsøk på oss der.

 
 
vi hadde tenkt å ta ett forsøk no og så vente på den offentlige.
 
men som hausken sa, det kan jo være at dere må vente te dere er 25 år,og det er jo 1 1\2 år til eg fyller 25........... så vi vurderer å ta 3 forsøk på hausken
 
ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: Apple

Vi har bare betalt for ett. Går det ikke denne gangen, har vi fått plass offentlig neste forsøk. Og da venter 3 forsøk på oss der.



vi hadde tenkt å ta ett forsøk no og så vente på den offentlige.

men som hausken sa, det kan jo være at dere må vente te dere er 25 år,og det er jo 1 1\2 år til eg fyller 25........... så vi vurderer å ta 3 forsøk på hausken


Vente til dere er 25? Hvorfor det?

 
 
offentlig har jolover og regler. så ja det kan hende vi må vente til vi e 25 år der,for den alderen har de. men de har jo unntak da...... helligvis
 
 
 
ORIGINAL: Vugge

Tullball sier jeg.. *smiler* Vi var til første samtale når jeg var 21. Ble selvfølgelig spørsmål om jeg var klar osv, men de syns bare det var koselig å ha noen unge i Porsgrunn. Er ikke noe som sier at man skal være så og så gamle tror jeg. Aldri hørt om hvertfall..[8|]

 
 
var inne på en side å leste kriteriene de stiller, og der sto ikke alderen på 25 år...
 
men det er mange her inne som har sakt det,og eg e sikker på at eg har lest det også. pluss atdet er tre gynekologer som har sakt det til meg.
 
men som eg sa,de gjør jo unntak.
 
Back
Topp