Hvor mange forsøk og innsett har dere vært igjennom før det klaffet?

Har ikke fått noe ivf-barn enda, men ble gravid på første innsett. Endte akkurat i SA.

Har tatt to uttak, ingen befrukta egg på første, 6 befrukta på andre. 1 satt inn og to på frys, den gangen med ICSI.

Det ser ut til at vi skal ta en runde til med uttak, siden jeg begynner å bli gammel.
 
1. fersk forsøk: SA 4+noen dager
1. frys: SA 5+1
2. fersk: Totatl negativt
3. fersk: 10 uker i morgen. Vil ikke si jeg er på trygg grunn enda. Men håper det holder til august.
 
1. negativt, ingen på frys
2. avbrutt, ingen befruktet
3. avbrutt, ingen befruktet
4. Positiv, mistet uke 4/5, ingen på frys
5. Positiv, mistet uke 3/5, 2 blastocyster på frys
6. Fryseforsøk - baby❤️

Før søskenforsøk ble jeg gravid naturlig, men mistet ved nesten 6 uker!
1. Søskenforsøk med siste fryste blastocyst fra tidligere - positiv! 6 uker gravid nå og håper den holder hele veien❤️

Som du ser var det en lang og tung vei som tok mange år (og mye surr og feil på klinikken på de avbrutte forsøkene, gikk privat fra forsøk 4), men sola kom frem til slutt!!
Leit du har fått negativ test nå, men hold ut, det skal gå for deg også!

Hei! Kan jeg spørre deg om hva du tror endret seg fra forsøk 3 til 4 (forutenom at du gjorde det privat)? Jeg har nå fullført forsøk 1-negativ/avbrudd og på 2-forsøk (med ICSI) ville ikke egg dele seg riktig (og 2 sluttet å utvikle seg). Hadde du andre medisiner fra forsøk 4?
 
Hei! Kan jeg spørre deg om hva du tror endret seg fra forsøk 3 til 4 (forutenom at du gjorde det privat)? Jeg har nå fullført forsøk 1-negativ/avbrudd og på 2-forsøk (med ICSI) ville ikke egg dele seg riktig (og 2 sluttet å utvikle seg). Hadde du andre medisiner fra forsøk 4?

Hei! Ikke for å kuppe tråden, men jeg har samme historikk som deg høres det ut som - første forsøk med IVF ble avbrutt med ingen befruktede egg, neste runde fikk vi en del befruktet med ICSI, men ingen holdt helt til dag 5. Skal i gang med nytt forsøk da, og har blitt satt på nye medisiner (Menopur). Spennende å se om det går bedre denne gangen! :)
 
Hei! Ikke for å kuppe tråden, men jeg har samme historikk som deg høres det ut som - første forsøk med IVF ble avbrutt med ingen befruktede egg, neste runde fikk vi en del befruktet med ICSI, men ingen holdt helt til dag 5. Skal i gang med nytt forsøk da, og har blitt satt på nye medisiner (Menopur). Spennende å se om det går bedre denne gangen! :)

Hei Piana:greet025
Håper det går bedre for dere denne gangen! Det er godt å høre når andre er i «samme båt». Mange har så ulike erfaringer og grunner til at ting ikke klaffer. Søkte masse på forum og tråder her, men følte ikke jeg fant lignende tilfeller av feilslått ICSI-forsøk. Mannen min har gode svømmere, men St.Olavs ville forsøke ICSI da vi hadde avbrudd første gangen pga ingen befruktning. Kan jeg spørre om du skal ta ekstra stimulans i tillegg til Menopur? Og hvilken dose Menopur? Jeg tok Bemfola i tillegg til Menopur.
 
Hei Piana:greet025
Håper det går bedre for dere denne gangen! Det er godt å høre når andre er i «samme båt». Mange har så ulike erfaringer og grunner til at ting ikke klaffer. Søkte masse på forum og tråder her, men følte ikke jeg fant lignende tilfeller av feilslått ICSI-forsøk. Mannen min har gode svømmere, men St.Olavs ville forsøke ICSI da vi hadde avbrudd første gangen pga ingen befruktning. Kan jeg spørre om du skal ta ekstra stimulans i tillegg til Menopur? Og hvilken dose Menopur? Jeg tok Bemfola i tillegg til Menopur.

Svarer deg på PM, så vi ikke går heelt off topic her :)
 
Hos oss satt det på første forsøk, han er nå 2 år❤ fikk 4 egg på frys, men ingen overlevde tining. Er nå i gang med nedregulering og nytt forsøk håper det går like greit denne gangen.
 
Barn 1: ett uttak, og innsett tre dager senere.
Barn 2: vi får se, foreløpig to avbrutt (ett egg som ikke overlevde tining og et avbrutt forsøk, nå andre runde stimulering).
 
Back
Topp