Hvor mange forsøk og innsett har dere vært igjennom før det klaffet?

1.forsøk fikk jeg ut 13 egg hvor 11 ble befruktet. Fikk ett på frys og ett satt inn. Negativt på både fersk og frys.

2.forsøk fikk jeg ut 9 egg hvor 7 ble befruktet. Fikk ingen på frys og ett ble satt tilbake. Blastocyst( 5 dager gammelt) denne gangen som resulterte i en liten prins som nå er 4 måneder♡

Kan også nevne at de ikke fant noen årsak til hvorfor vi ikke ble gravide. Fant ikke noe galt hos noen av oss, men etter 1, 5 år med prøving begynte vi med ivf. Jeg var veldig lei meg etter 2. innsett ikke gikk, og hadde mistet troen på kroppen min. Alt var jo i orden, så hvorfor ble jeg ikke gravid??? Da jeg skulle begynne en ny runde med hele greia, gikk jeg til en dame som gav meg akupunktur og terapisamtale samtidig. Vet ikke om det hadde noe å si, men jeg ble roligere og mer positiv, og gravid ble jeg:happy:♡♡♡

Lykke til til dere som enda prøver. Håper det klaffer for dere også♡
 
Ett uttak, fikk mellom 18-20 egg ut, husker ikke helt.. De fleste ble befruktet, men satt igjen kun med 3 blastocyst da mange av de falt fra på dag 3 og 4. Fikk ikke ferskforsøk da jeg ble overstimulert, så alle ble fryst.
Første fryseforsøk endte med kjemisk i uke 5.
Andre forsøk satt den, resultatet er en herlig gutt som blir 8 uker på mandag :Heartred
Masse lykke til, de aller fleste lykkes til slutt :Heartred
 
Første uttak, fjerde innsett. Første innsettet (alle var fryseforsøk) ble negativt, andre endte i SA, tredje i exu med åpen operasjon og det hele, og fjerde har forventet ankomst om ca en mnd ❤️
 
1.barnet kom naturlig, uten at vi verken kjente hverandre ordentlig eller gikk inn for å prøve ...
2.barnet prøvde vi ett år uten å lykkes hjemme, så ett år i ivf-behandling. Underveis i prøveprosessen fikk mannen hjerneslag og det har vært tøffe tak med innleggelse, fatigue, behandling og rehabilitering mm. Som gjorde at jeg i stor grad sto mye alene store deler av prøveprosessen.
Men jeg er 39 og kunne ikke bare utsette prosessen eller slå meg til ro med å vente på bedre tider.

Ivf for oss innebar lang reise hver gang til annen by enn der vi bor, med totalt to uttak og tre innsett som alle endte negativt. Ett embryo igjen på frys som var planlagt å sette inn i juni. Så plutselig var jeg gravid på egen hånd! Etter en masse egen sjukdom, halsoperasjon og sjukemelding.

Det blir en gutt som skal komme i februar :Heartred Sjøl om jeg er i uke 30 nå, alt ser bra ut og vi fikk til å lage ham naturlig, kjennes det fortsatt ut som han er et ivf-barn, og jeg kjenner på takknemlighet og litt uvirkelighetsfølelse hver eneste dag over at vi faktisk har fått det til :Heartred
 
1 fersk forsøk: 10 egg ut tror jeg.. 3 på frys og et 2 dagers satt inn- Gravid og fikk et barn 2017

1 søsken forsøk/frys : 3 av 3 ble tint opp -, tilbud om å sette inn 2 men bare 1 av de 3 overlevde. Gravid, men endte i at hjertet sluttet å slå uke 9+3 (MA)

2. Fersk forsøk: 15 egg ut - 10 befruktet (1icsi) 1 stk 3 dagers satt inn -Gravid med termin om 2 uker. 3stk 3 dagers på frys.
 
Takk for at dere fortsetter å svare her inne ❤ Hvert eneste svar gir meg mere håp om at vi lykkes tilslutt ❤
 
1ICSI fikk vi 10 ut, kun ett overlevde til innsett, endte med kjemisk.
2ICSI: 19 ut, 1 inn og 2 på frys, ikke gravid.
3ICSI: 8 ut, 1 inn, gravid og baby født i 17.

Nå prøver vi på søsken og fryseforsøk på eskimoene fra 2ICSI gikk med, ikke gravid. Så får vi se hvor mange ferske vi må igjennom nå da :)
 
3 uttak og 3 innsett.
Første forsøk hadde vi håp da alt var nytt for oss, negativ.
Andre forsøk følte jeg tidlig på kroppen det ikke hadde gått, negativ.
Tredje forsøk ble jeg lett overstimulert og annerledes følelse i kroppen enn tidligere forsøk, positiv. Termin i mars :Heartred

Går privat og tok 3 uttak for å prøve samle opp litt mer på frys.
 
1. Forsøk ble avbrutt pga for mange egg ut. Fikk 4 blastoer på frys. Ble gravid på første fryseforsøk og er nå 12+5. Føler meg veldig heldig og håper den sitter hele veien:) Lykke til!
 
Prøvde 2 år på hjemmelaget, aldri en positiv test.
Første ferskforsøk fikk vi 8 egg ut, jeg ble gravid og fikk 2 blasto på frys. Har en jente på 1,5 år ❤️

I høst fikk jeg plutselig flere positive tester uten å en gang ha prøvd, men det endte i kjemisk. Nå prøver vi på en hjemmelaget, men tipper vi må i gang med fryseforsøk etterhvert :)

Mannlig faktor her, og visstnok en litt treg eggstokk på ene sida.
 
1 uttak, 1 fersk innsett (satt ikke) og ett fryseforsøk som satt :Heartred
 
Her ble vi gravid på første uttak med innsett av blastocyst :happy:
 
1ICSI fikk vi 10 ut, kun ett overlevde til innsett, endte med kjemisk.
2ICSI: 19 ut, 1 inn og 2 på frys, ikke gravid.
3ICSI: 8 ut, 1 inn, gravid og baby født i 17.

Nå prøver vi på søsken og fryseforsøk på eskimoene fra 2ICSI gikk med, ikke gravid. Så får vi se hvor mange ferske vi må igjennom nå da :)
Takk for at du tar deg tid til å svare og masse lykke til mot veien til søsken ❤
 
1. Forsøk ble avbrutt pga for mange egg ut. Fikk 4 blastoer på frys. Ble gravid på første fryseforsøk og er nå 12+5. Føler meg veldig heldig og håper den sitter hele veien:) Lykke til!
Gratulerer ❤ Satt inn første fryst i dag så håper jeg er like heldig ❤
 
Takk for at dere tar dere tid til å svare ❤ Etter å ha lest alle svarene deres er jeg mer positiv til at vi skal få det til. Vi var i dag å satt inn en perfekt blastocyst som fint hadde overlevd tining og som fortsatte prosessen med deling etter den ble tatt opp ❤
 
Med første ble jeg gravid på første innsett (fersk). Nå driver jeg med søskenforsøk, og har foreløpig 4 negative innsett (2 kjemisk). Satser på at nr 5 er et gullegg!
 
Med første ble jeg gravid på første innsett (fersk). Nå driver jeg med søskenforsøk, og har foreløpig 4 negative innsett (2 kjemisk). Satser på at nr 5 er et gullegg!
Masse lykke til ❤ er det 4 fryseforsøk du har vært igjennom nå?
 
Masse lykke til ❤ er det 4 fryseforsøk du har vært igjennom nå?

Ja, blastocyster. Har prøvd både styrt og naturlig syklus. Jeg har to igjen på frys, men nå skal jeg hoppe over en syklus så kroppen får stabilisert seg igjen.
 
Back
Topp