Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker det jeg også.. Så føler meg litt utestengt nå.. For nå må jeg gå den veien her alene og ikke med hun andre veninna.. Men det får gå.. Jeg er for voksen til å lage noe drama.. Men å føle seg litt nedtrygt noen timer må man få lov til.. Tenker på alle bildene der de fire har like kjoler og blir gjort stas på.. Mens jg garantert kommer til å føle meg utenfor med annen kjole osv..Hørt om at alt fra 1-3 er helt vanlig. Personlig ville nok jeg bare valgt en. Litt mer stas for "den utvalgte".
Jeg skjønte ikke helt jeg..Vu er en jente gjeng på 5 nære veninner.. Hun ene skal gifte seg til sommeren.. Fra før har ho valgt 2 av oss til forlover og med forlover.. Men i dag fikk jeg meld av hun 4 at hun hadde blitt spurt om å være forlover også.. Så da kunne hun ikke være med oss på gave, til frisøren for hår og sminke med meg el kjole prøving med meg.. Mulig jeg over reagerer.. Men nå føler jeg meg så satt til side...![]()
Jeg skjønte ikke helt jeg..
Hvor mange forlovere er det vanlig å ha i ett bryllup?
5 nære veninner (inkludert bruden) der 2 (3 med bruden) ble valgt som forlover..da var vi 2 igjen som avtalte gave kjøp og at vi to skulle dra sammen til frisør/ kjole prøving.. Nå har bruden valgt hun også til forlover.. Så da sitter jeg alene igjen..Jeg skjønte ikke helt jeg..
RiktigHun har valgt 3 av 4 venninner som forlovere?
Skjønner at du føler deg litt utenfor da ja, faktisk. Ikke fordet, hun må jo ikke velge alle, men hvis dere er 5, og du er den eneste som ikke blir spurt, så hadde jeg ikke følt meg som en av den nære venninnegjengen mer.
Hvis du føler deg bedre ved å klage litt her, så gjør det gjerne![]()
Føler kanskje at hun heller burde valgt bare 1 da.. Det er min mening..Jeg hadde 1. Men vet om mange som har 2.![]()
Ai, den er kjip. Skjønner godt du er lei deg5 nære veninner (inkludert bruden) der 2 (3 med bruden) ble valgt som forlover..da var vi 2 igjen som avtalte gave kjøp og at vi to skulle dra sammen til frisør/ kjole prøving.. Nå har bruden valgt hun også til forlover.. Så da sitter jeg alene igjen..
Jeg kjente den stakk når jeg i dag tidlig fikk meld.. Om at hun hadde blitt valgt til forlover.. Får bare prøve holde maska.. Men jeg syns ikke det her er fortjent.. Men menAi, den er kjip. Skjønner godt du er lei deg![]()
Men hva skrev venninna di da? Hun må jo ha syns det var rart selv?Jeg kjente den stakk når jeg i dag tidlig fikk meld.. Om at hun hadde blitt valgt til forlover.. Får bare prøve holde maska.. Men jeg syns ikke det her er fortjent.. Men men
Begynte først meld med om jeg var blitt bedre siden jeg har vært syk en stund.. Så kom nyheten om at : du, det har skjedd forandring i planene.. Fikk meld av .......(bruden) om at hun hadde følt på det i det siste at hun ville ha ho også til forlover.. Så da kan jeg ikke være med på de tinga vi har avtalt..Men hva skrev venninna di da? Hun må jo ha syns det var rart selv?
Det hadde såret meg også. Veldig. Så det forstår jeg godt. Hun kunne valgt en eller to, for da er det ikke bare en som blir "holdt utenfor". Men før hun siste ble spurt, snakket dere to om at dere ikke ble valgt? Kanskje hun siste har snakket med bruden på egne vegne, og derfor er valgt?Riktigjeg klager gjerne litt her enn å gå til bruden med det.. Men veldig sårt ig greit å vite at hun ikkr ser på meg som nær veninne.. Det sårer faktisk..
Nei vi har ikke snakket om det.. Så kom som lyn fra klar himmel.. Så nå står jeg på bar bakke selv.. Må gjøre det beste ut av det.Det hadde såret meg også. Veldig. Så det forstår jeg godt. Hun kunne valgt en eller to, for da er det ikke bare en som blir "holdt utenfor". Men før hun siste ble spurt, snakket dere to om at dere ikke ble valgt? Kanskje hun siste har snakket med bruden på egne vegne, og derfor er valgt?