Hvor mange flasker trenger man?

*Izzie*

Flørter med forumet
..  viss man sånn i utgangspunktet har tenkt å amme, men syns det er greit å ha litt i bakhånd? Man vet jo ikke hvordan det går med amming... Vil vel tro at man alltids får brukt flasker likevel, men jeg har ikke peiling på hvor mange...

Jeg har to stykker denne gangen og ingen forrige gang. Forrige gang fikk jeg plutselig bruk for flasker, men gikk ut å kjøpte når behovet meldte seg (eller sendte gubben, husker ikke helt).

Jeg fikk ikke amming til med dem to andre, men skal jobbe hardt for det denne gangen. (hadde ikke kjøpt inn noen flasker da, så da var det ut å kjøpe alt mulig rett etter vi kom hjem.. Gikk greit det og)  

Tenker 2 flasker holder først, så kjøper vi flere hvis behovet kommer. Flasker selges jo de fleste steder! :)

Jeg hadde rundt 4-6 stk med jentene, men de var jo tvillinger da:)
Nå tenker jeg å kanskje kjøpe i 2 stk, holder iallefall til å starte med, tenker jeg vertfall:)

Jeg har bestemt meg for å IKKE amme .. Har kjøpt inn 8 flasker. De har vell 6 måltider til dagen. Jeg pleide og koke flasker og lage morsmelkerstattning hver kveld. Har du for lite må du kansje koke flasker mitt på dagen når du minst venter det, og har tid.

Jeg har ikke kjøpt inn noen flasker, og kommer ikke til å gjøre det heller, regner med det er mer enn nok med de to jeg har fått i disse gratispakkene.

Skulle jeg derimot få trøbbel med ammingen så kommer det et tyvetalls flasker fra søsteren min som bare trenger nye smukker.

Tusen takk for svar! Tror jeg kjøper inn et par, sånn tilfelle... greit å ha. Får vel alltids brukt de en gang :)

Back
Topp