Hvor mange fingre er 10 cm?

Smily

Elsker forumet
Når de sjekker åpningen, hvor mange fingre er 10 cm? Og er det sånn at de får inn hele hånda nedi der?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

De stikker to fingre inn og sjekker hvor mye de klarer å spre fingrene som ei "saks" ;)

Men nettopp, det er ikke veldig presist da eller? Har aldri tenkt over det her før nå :P

Men nettopp, det er ikke veldig presist da eller? Har aldri tenkt over det her før nå :P

Njæ....10cm er vel så mye som man klarer å sprike med fingrene oppi der tenker jeg :p

De sto veldig bastand på at jeg ikke fikk presse på 9cm selv med pressetrang, så stoler på at de er ganske drevet på det der ;)

Ja, sant det :-) ser jo det hele tiden på fødeavdelingen i både England og Sverige.
Takk for svar :-)

Er det sånn de sjekker det? Må være en annen måte. ;) mine fingre er ikke 10 cm når jeg gjør slik hehe...

Sent from my iPad using BV Forum

*løper og finner målebånd*

Shit!! DET ER JO SVÆRT!!! egentlig så er det kanskje ikke det, men det er jo det allikevel sånn utenom fødsel...shieeeeet.

Stilig, jeg får til å sprike 8 cm mellom fingrene. Så inkl fingrene selv er det vel ca 10 da.
Glad de ikke stikker målebåndet oppi. :o

Stilig, jeg får til å sprike 8 cm mellom fingrene. Så inkl fingrene selv er det vel ca 10 da.
Glad de ikke stikker målebåndet oppi. :o
ha ha det hadde vel hvert nesten komisk :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

hmmm vet ikke helt om jeg vil vite det siden jeg ikke fikk det med meg under fødselen ;)

ha ha det hadde vel hvert nesten komisk :p

Ser for meg en nyutdannet og uerfaren jordmor uten øyemål... Eller fingermål i dette tilfellet. Iiiisj!

Glad de ikke stikker målebåndet oppi. :eek:

Hahaha :P

Ser for meg en nyutdannet og uerfaren jordmor uten øyemål... Eller fingermål i dette tilfellet. Iiiisj!

Det er jo også en ting som kunne vært greit å vite, hvordan lærer man seg å finne ut hvordan man måler de 10 cm sånn fysisk? Er det kanskje på en sånn "utstoppa" vaginating?

Det er jo også en ting som kunne vært greit å vite, hvordan lærer man seg å finne ut hvordan man måler de 10 cm sånn fysisk? Er det kanskje på en sånn "utstoppa" vaginating?
Utstoppede vaginaer får man på kondomeriet. Hvis man ser en dame kjøpe en slik en er det mest sannsynlig en jordmor under utdannelse. :D

Glad de ikke stikker målebåndet oppi. :eek:

Haha! ser det for meg...

Utstoppede vaginaer får man på kondomeriet. Hvis man ser en dame kjøpe en slik en er det mest sannsynlig en jordmor under utdannelse. :D

La oss håpe det da ;) hehehe..

Back
Topp