Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Njæ....10cm er vel så mye som man klarer å sprike med fingrene oppi der tenker jegMen nettopp, det er ikke veldig presist da eller? Har aldri tenkt over det her før nå
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Må gjøre det jeg også*løper og finner målebånd*
ha ha det hadde vel hvert nesten komiskStilig, jeg får til å sprike 8 cm mellom fingrene. Så inkl fingrene selv er det vel ca 10 da.
Glad de ikke stikker målebåndet oppi.![]()
Ser for meg en nyutdannet og uerfaren jordmor uten øyemål... Eller fingermål i dette tilfellet. Iiiisj!ha ha det hadde vel hvert nesten komisk
Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Stilig, jeg får til å sprike 8 cm mellom fingrene. Så inkl fingrene selv er det vel ca 10 da.
Ser for meg en nyutdannet og uerfaren jordmor uten øyemål... Eller fingermål i dette tilfellet. Iiiisj!
Utstoppede vaginaer får man på kondomeriet. Hvis man ser en dame kjøpe en slik en er det mest sannsynlig en jordmor under utdannelse.Det er jo også en ting som kunne vært greit å vite, hvordan lærer man seg å finne ut hvordan man måler de 10 cm sånn fysisk? Er det kanskje på en sånn "utstoppa" vaginating?
Stilig, jeg får til å sprike 8 cm mellom fingrene. Så inkl fingrene selv er det vel ca 10 da.
Utstoppede vaginaer får man på kondomeriet. Hvis man ser en dame kjøpe en slik en er det mest sannsynlig en jordmor under utdannelse.![]()