Hvor mange følger med på....

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Greys anotomy og privat praksis?? Jeg måååå bare se de. Har så dilla at jeg lever meg fullstendig inn i seriene :p hehe

Ser begge jeg også, men på nett så jeg slipper å sette av en bestemt kveld til dem :)

Jeg ser greys og er avhengig. Ser alt på den amerikanske netflix for der ligger 8 sesonger :) så da kan jeg se når jeg vil :)

Hektet!!!!

Jeg følger med på greys :) starter nok å private practise hvis jeg skulle få bedre tid...feks med sykemelding eller noe ;)

Ja!! Hver tirsdag :)

Har dekoder med opptaksmulighet heldigvis, så kan se de andre dager! Men må helst se dem med en gang:p

Følger med på greys, men henger noen episoder bak nå. Tar det igjen ved drittvær eller sykdom :)

Fulgte med på PP før, men sleit litt etter det som skjedde med Violet den gangen.. Sikkert fordi jeg satt med en fødselsdepresjon selv etter et KS, så jeg orka ikke se på lengre.. Var liksom permisjonstidsfordrivet mitt dette.. Får se om jeg får fulgt med igjen hvis jeg blir sykemeldt eller noe etterhvert :-)

Og der så jeg plutselig at jeg har havna innom aug.og ikke mai som jeg egentli skulle, men pytt pytt..da veit du hvertfall oppskrifta for amerikans netflix..får skylde på sukkervannsrus ;)

Og der så jeg plutselig at jeg har havna innom aug.og ikke mai som jeg egentli skulle, men pytt pytt..da veit du hvertfall oppskrifta for amerikans netflix..får skylde på sukkervannsrus ;)

Hihi! :) sån som skjer ;) har gjort det samme selv :p september-gruppa lurer sikkert på hva jeg driver med til tider :p ;)

Ser begge, men etter jeg ble gravid sovner jeg alltid i pausen mellom greys og privat praksis!! :/

Jepp akkurat som glajenta78 sier. For å ha det på pc må du laste ned nyeste utgave av Firefox,gå inn på Adons og last ned media hint. Da kan du logge inn på www.netflix.com med den norske kontoen din og få tilgang til såååå mye mer. For å få den norske netflix igjen bruker du bare en annen internettleser feks Internett Explorer.

Back
Topp