Hvor mange er vi

Butterfly75

Glad i forumet
Som skal i gang i august?

Jeg har kort regime. Oppstart rundt 10.august. 3. og siste fersk forsøk.

Lengter etter å bli gravid ♥

Jeg skal starte med spray i august forhåpentligvis, men det er laaangt regime - så det blir ikke uttak før langt utpå høsten. Vi driver også med 3. forsøk.

jeg skal bynne med primolutt 23 juli,å i starten på august skal vi på ul og håper på at alt er klart for å sette inn.
lykke til dere jenter ;)

Begynner med spray i juli/august tror jeg! Vi har ikke bestemt det helt enda, siden mannen ikke er hjemme :)
3 forsøk!

jeg håpet på hatt et forsøk i august, men syklusen min dukket opp litt feil..så må vente til sept, skal ha fryseforsøk i naturlig syklus anbefalte de neste gang...

Visst tr kommer den 23 juli eller etter kan jeg sette igang med medisiner da, men kommer den før den 23 må jeg vente til i august.
Håper den kommer fire dager over tiden :)
Kom fem dager over tiden nå så sjansen er der :)

--------------------------------
☆ vår tur snart?? ☆

Jeg skal til forsamtale i dag, og regner med og håper vi får starte en gang i august da, tror det men vet ikke heeelt ennå! :)

Hvordan går det jenter?
Vi nærmer oss raskt august ♥

Jeg skal på forsamtale 08aug, hadde håpet at tr holdt seg borte til da, med tanke på at jeg kunne starte på første mens dag etter samtalen ;)

Jeg skal igang med langt regime og oppstart av spray i slutten av august. Har hatt ett negativt forsøk med kort regime.

Javel jenter ♥
Da var vi i august :D
Spennende måned for flere av oss.
Hvordan ligger dere ann?

Her er snart all medisin i hus.
Har begynt å spotte, blir IKKE lei meg om mensen kommer før tiden ;-)

Krysser fingrene hardt for oss jenter! ♣

Stooor klem ♥

her blir det nok ikke før om fire uker ca... spørs hvor lang kroppen mener denne syklusen skal være.. så blir vel september på meg! Men, krysser uansett fingre for alle dere som skal i gang denne måneden :D

Begynner på sprayen nå på lørdag, ul den 30 august, så blir det vel uttak i begynnelsen av september vil jeg tro! :)

Har satt inn det siste vi hadde på frys, og skal teste 8. august! Går på Progynova og Lutinus..
Kjenner ikke tegn til noen verdens ting, verken det ene eller det andre, mens energi det har jeg masse av, faktisk så mye som jeg ikke har hatt på leeenge! Så det er deilig! Nå krysses det som krysses kan! :)

Håper August blir mnd for oss alle <3

Vi skal på oppstartsamtale på Ullevål 13.8, regner med oppstart i oktober siden jeg skal ha en laparoskopi-operasjon å fjerne tette tuber i slutten av august. Fikk høre at man måtte vente et par uker etter operasjonen før man satte i gang.

Back
Topp