Hvor mange er vi..

Bringebær

Gift med forumet
Ja, hvor mange er vi som venter nr tre? Vi venter barn nr tre og det er på dagen to år mellom de to første (mars 2009 og mars 2011) Og nå blir det 2 1/2 år fra nr 2 til nr 3! Blir hektisk! Hva tenker dere? skummelt? hehe. Hvor mange år er det mellom deres? Flere med tre "tette"?

Hvis jeg ender opp her, da blir det nr 3 :) *håpe, håpe*

Har en datter som blir 16 (helt vannvittig), og en liten skjønning på 3! Tenker at vi ikke trenger ett "enebarn" til, så derfor bestemte vi å få en til!

Men kan jo ikke akkurat kalle det tre "tette" da ;)

Om jeg havner her så blir det våres 3 :) Vi har ett 2007 barn og ett 2010 barn så her vil barna være 3 år + 7 mnd og 6 år + 5 mnd når evt lillebror/søster kommer :) Ville vært perfekt å kunne vært hjemme det første året med gullet på skolen :). Følelsen rundt det å få en til skremmer meg litt men vi flytter snart inn i hus og da blir det mye bedre og større plass så føler det kommer til å gå bra :)

venter nr 3. Har ei datter på 7 og en gutt på 4 så ikke så veldig tette... og det stresser meg litt... at det blir så mange år mellom nr 1 og nr 3. blir jo nesten som en attpåklatt... meeeen...det blir nok bra. :-)

venter nr 3. Har ei datter på 7 og en gutt på 4 så ikke så veldig tette... og det stresser meg litt... at det blir så mange år mellom nr 1 og nr 3. blir jo nesten som en attpåklatt... meeeen...det blir nok bra. :)
Hehe det stresser meg litt at de blir så tette:) Men det blir nok også bra. Blir trangt med tre barneseter bak i bilen da;)

Back
Topp