Hvor mange er vi?... :)

Bimse

Glad i forumet
Hvor mange mai-mammaer har vi blitt hittil? Dette blir spennende! Jeg har termin 1.mai i følge denne siden, og testet positivt for 9 dager siden ( Og ørten ganger etter det ;))

Termin 2.mai, å gleder meg som bare det !! :D:D

Termin 6. mai her :) Positive tester hver dag siden mandag 9DPO (unødvendig, ja, men har igjen endel billigtester), og teststreken har blitt sterkere for hver dag. Idag var den omtrent lik kontrollstreken.

Jeg har termin 2 mai:-) Så moro med så mange den datoen:-)

Hei! Jeg har foreløpig termin 6.mai. Har testet positivt med billigtester og digital siden mandag :) 4 uker i morgen! :)

Hei! Jeg har foreløpig termin 6.mai. Har testet positivt med billigtester og digital siden mandag :) 4 uker i morgen! :)

termin 01 mai og er 5 uker på mandag :D

Foreløpig termin 1 mai her;)

Jeg har termin 9. Mai hvis den svake streken jeg har sett to dager på rad nå er riktig ^^ tør ikke helt håpe :p I så fall så er ternin en dag før pappan sin og 1 dag etter bestemor og 2 dager før kusine ^^ haha. Her blir det tett :p

Jenter? Jeg når jeg skriver termin 1.mai, kommer det opp på tickeren at jeg er 4+3. Jeg er jo 4+5, ifølge BV, og hadde i hvert fall ikke EL så sent som 9, som tickeren vil ha det til. Hvordan trikser man til det da? :) 

Du må legge inn både når du forventer og når du sist hadde mens for at den blir rett;)

Takk! ;) Måtte jukse og skrive at mensen kom to dager senere enn den gjorde, fordi jeg har 30/31 dagers syklus, men nå er det i hvert fall riktig ;) 

10 babyer så langt i denne tråden! :) 

MammasLilleKnøtt skrev:
Foreløpig termin 1 mai her;)

Hehe, hvis du ser på alle tre tickerene våre, har vi endel til felles! ;) La tilfeldigvis merke til det sånn plutselig ;) 

Hehe;) Sant det. Arti d da;) Korr e du fra? Trondheim her;)

MammasLilleKnøtt skrev:
Hehe;) Sant det. Arti d da;) Korr e du fra? Trondheim her;)

Er fra Vestfold, bodd i Oslo noen år, og flyttet nylig til Buskerud, der mannen er fra :) 

Termin 11. mai her! 
Har foreløpig lista meg forsiktig inn her, for testene er svake, men jeg "vet" jeg er gravid uansett:)

Back
Topp