Hvor mange er vi som venter nå?

JannePåLandet

Flørter med forumet
Nå har vel hvertfall 90% av jentene her født ? Merker det er litt mindre aktivitet enn tidligere nå :-) Så hvor mange av oss venter fortsatt ? Jeg er 40 uker i dag og har dermed terminonsdag 30.1 og skal på overtidskontroll 1.2. Har gått med 3 cm åpning siden 11januar og antagelig noe lenger også.. Så jeg trodde jo da det var like om hjørnet ,men den gang ei. Kjenner ikke noe spesielt av kynnere eller murringer heller... Eneste er at jeg tisser ufattelig mye oftere nå enn for ca 2 uker siden. I går måtte jeg tisse 7 ganger på en time,og jeg drikker ikke spesielt mye.. Slitsomt, men får overfall lea på kroppen :-) Lykke til til alle ventende :-)

Eg er her enda, 41 +1 i dag, overtidskontroll på sjukehuset i morgon. Har mykje kynnera, vonde og regelmessige i periodar, men det dabbar berre av igjen. Og MASSE menssmerter i rygg og mage. Har ikkje blitt sjekka for åpning eller modning, så er spent på kva dei seier i morgon :)

Jeg er her enda! :( termin 30.1 og overtidskontroll er ikke før 8.2! :( merker en del murringer, men det tar seg aldri opp! Vil at lillegutt skal komme ut snart! Er sliten og lei! :(

Jeg er her enda! :( termin 30.1 og overtidskontroll er ikke før 8.2! :( merker en del murringer, men det tar seg aldri opp! Vil at lillegutt skal komme ut snart! Er sliten og lei! :(

Å da har vi samme dag ;)Men,vet du hvorfor du ikke har fått overtidskontroll før den 8.feb? Trodde det var krav til å ha den timen maks 7 dager etter termin? Brått har du gutten din i armene :)

Venter jeg også.. Termin i dag. Har masse mensmurringer og kynnere. Tror noe er på gang flere ganger om dagen, men det tar seg aldri opp. Begynner å bli lei og sliten. Skal til jordmor på onsdag så da bestiller hun time på KK for overtidskontroll.
Snuppa mi blir 3 år 5 februar og stresser litt med det. Vil jo ikke ligge på føden på hennes bursdag. Ser for meg tidenes sjalusidrama ;) hehe

Å da har vi samme dag ;)Men,vet du hvorfor du ikke har fått overtidskontroll før den 8.feb? Trodde det var krav til å ha den timen maks 7 dager etter termin? Brått har du gutten din i armene :)
Fordi jeg fikk UL-termin 1.februar når jeg var på tidlig ultralyd i uke 13 og de endret den ikke tilbake selv om den ble 30.januar på ordinær ul og at det er mensterminen min :( Men men, er jo heldigvis bare snakk om to dager! :) Håper han kommer før jeg må på overtidskontroll! :) Nå har jeg veldig vondt i korsryggen, så håper det er noe på gang snart! :)

Fordi jeg fikk UL-termin 1.februar når jeg var på tidlig ultralyd i uke 13 og de endret den ikke tilbake selv om den ble 30.januar på ordinær ul og at det er mensterminen min :( Men men, er jo heldigvis bare snakk om to dager! :) Håper han kommer før jeg må på overtidskontroll! :) Nå har jeg veldig vondt i korsryggen, så håper det er noe på gang snart! :)

wow. Aldri hørt om noen som har latt en tidlig ultralydtermin bli stående, unntatt ved prøverør. Den var helt ny.
Krysser fingrer for at det setter igang av seg selv innen overtidskontroll... for dere alle i grunn :)
Jeg heier og ønsker dere lykke til.

Ul terminen min var/er i dag 28 og menstermin imorgen . Og jeg venter !
Vil ha gullet mitt nå !

Vi har noen spennende dager og kanskje timer i vente ;) Snart vår tur <3 Ønsker oss alle masse lykke til ;) Kanskje noe skjer i natt,giiiiirls ;) You never know :)

Jeg er her enda! :-) Menstermin 26.1 og ULtermin 1.2.. Skal på overtidskontroll 1 eller 2.. Egentlig skulle jeg ikke før 8 eller 11, men på grunn av lite fostervann sist og nesten en uke forskjell på termin fikk jeg overtalt jordmor til å få meg inn fortere.. Vil ikke gå rundt å være unødvendig nervøs på slutten..

Jeg går også fortsatt å venter. Termin 31.01. Har hatt maserier fra kl 13 idag, men de tar seg ikke opp. Er akkurat ubehagelig nok til at jeg ikke får sove :-P

Lykke til alle som går og venter! :-)

jeg er oxo her enda :) hadde termin 27, så er 40 + 4 i dag. litt murringer og noen harde kynnere, men ellers lite tegn på at lillegutt er på tur ut :P var på kontroll i går å ble sjekket og røsket litt, og var bare halvmoden med ca 1 cm åpning :/ så dette kan jo ta sin tid... ska på overtidskontroll allerede torsdag, siden føden ikke hadde tid på søndag da jeg egentlig skulle på O.kontroll, så da skal jeg høre om noen har tid til litt modningsakupunktur på meg ;) lykke til jenter, når ting skjer :)

Jeg venter også enda. Termin 27/1.
Hadde 2 cm åpning sist torsdag... utålmodig!

Termin idag :D Meen lite som skjer, litt murringer :-P Spennende, vi er jo snart i mål hele gjengen :)

Blir ingen termin-baby her iallefall! :p Spent på om det må gå så langt som igangsettelse jeg nå! :(

Back
Topp