Hvor mange er vi som er kvalm her inne?

Engel

Forelsket i forumet

Jeg blir bare mer og mer kvalm for hver dag:O For meg er dette typisk jentetegn, så er ganske sikker på det ikke er noe gutt alikevel og at det er ei lita jente:)

Men uansett, kan dere ikke komme med deres beste tips når det gjelder kvalmen? jeg klarer jo ikke å få i meg noen ting:( Har tre timer fra kl 17.00 der jeg ikke er så kvalm men ellers er jeg kvalm hele døgnet:/

For meg hjelper det å gå litt rundt huset eller på terassen i frisk luft, få tankene over på noe annet enn kvalmen :)

Jeg har vært sengeliggende i 2 uker pga kvalme og stress. Prøvd ingefer, postafen, afipran osv osv uten noe som helst effekt. MEN så kom jeg på at akkupunktur kanskje kunne hjelpe, og det gjorde det. Vært der 2 ganger påtre dager og er helt kvitt kvalmen og stresset:0)))) annbefales på det sterkeste

Jeg er også kvalm.. Greier knapt å få i meg mat.. Blir litt bekymra for om det kan påvirke fosteret..?
Salt lakris hjelper litt..

er veldig kvalm og sliter med mye oppkast..
For meg hjelper det å spise litt på tørre kjeks og drikke mye vann......
Holde meg langt unna melkeprodukter........

Jeg er kvalm hver dag, men det svinger veldig opp å ned. Det hjelper for meg å alltid ha noe i magen. Ellers hjelper det å gå tur ute me hunden. Men når det står på, så er det syns jeg det er strev å komme seg opp for å ta den turen..... Da vil jeg helst bare ligge på sofaen selv om det vil hjelpe med frisk luft:-P

Jeg er kvalm stort sett døgnet rundt, men med noen små opphold når og etter jeg har spist... så jeg spiser veldig ofte ;-) Det hjelper også litt med Postafen, men jeg blir veldig sløv av dem.

Når det gjelder kjønn og kvalme, så kan jeg ikke si at det har stemt for meg. Jeg har tre barn, en jente og to gutter, og jeg har vært like forbasket kvalm alle gangene!!

Jeg har hatt noen helt ekstreme dager den uka her, men for meg hjelper det veldig å kunne sove mye, spise mye og slappe av. 

Det er akkurat som jeg skulle skrevet det selv. Men jeg var også kvalm når jeg var gravid med sønnen min. Bare at da var det stort sett bare om morgenen. Så kanskje detl ligger en liten jentebebis i magen denne gangen. Nå varer hvertfall kvalmen heeeele dagen,,er mildt sagt lei, men nerder vel bare å fokusere fremover mot målet:) Jeg jobber som lærer,men er nå sykemeldt frem til påske. Har ikke sjans til å jobbe med denne kvalmen, som lærer sitterman lite i ro og det egner seg ikkenår man er superslapp og kvalm hele tiden.

Hjelper litt å ha tyggis eller pastiller lett tilgjengelig..

Ellers anbefaler jeg å drikke eplejuice, det smaker det samme ned som opp ;-)

Back
Topp