Hvor mange er vi som er aktive her?

Det er ikke alltid at stemningen her inne er så god synes jeg, men det er min mening.

Er det noe vi kan gjøre for å få dere som ikke kommenterer så ofte til å kommentere? Noe dere har mer lyst til å snakke om?
 
58. Lese meir enn eg skrive... :p
 
59. Jeg er innom av og til. Leser da for det meste. Jeg har ikke så mye tid til å engasjere meg i forum i dette svangerskapet, nr 7. Og ikke så stort behov heller. Men fint å være innom nå og da, å se at så mange andre opplever svangerskapene veldig likt meg :)
 
Det er ikke alltid at stemningen her inne er så god synes jeg, men det er min mening.

Stemingen på januar?

Klarer knapt finne noen stemning jeg, det er nesten bare nedtellinger? Noe jeg går glipp av? (Det er somregel det...)
 
60. Innom i ny og ne. Hatt mye trøbbel med appen, så har vært lite innlogga. Synes det er litt klønete å skrive på tlf når jeg vil skrive langt også. Skal skjerpe meg på kommenteringa.;)
 
61
 
Det er ikke alltid at stemningen her inne er så god synes jeg, men det er min mening.

Hmm.. Hva er det som gjør at du ikke syns det er god stemning her? Det har vært en krasj her inne, som følge av en missforståelse egentlig.... Sånnt må man regne med... Men frem til nå i det siste har det jo vært nærmest dødt her inne... Sånn sett hadde det vært fint å vite hvorfor du mener det er dårlig stemning her :)
 
Hmm.. Hva er det som gjør at du ikke syns det er god stemning her? Det har vært en krasj her inne, som følge av en missforståelse egentlig.... Sånnt må man regne med... Men frem til nå i det siste har det jo vært nærmest dødt her inne... Sånn sett hadde det vært fint å vite hvorfor du mener det er dårlig stemning her :)
Enig.
 
62. Prøver å kommentere og være noe aktiv ihvertfall. Men er sjelden det er noe å tilføye for min del. Leser ofte alle inleggene og oppdaterer meg daglig på hva som skjer.
Men jeg er veldig dårlig på å kommentere.
Skal prøve å bli litt flinkere ☺
 
62. Prøver å kommentere og være noe aktiv ihvertfall. Men er sjelden det er noe å tilføye for min del. Leser ofte alle inleggene og oppdaterer meg daglig på hva som skjer.
Men jeg er veldig dårlig på å kommentere.
Skal prøve å bli litt flinkere ☺
Vi vil jo gjerne bli kjent med deg også.

Det er mye det det handler om. Dette småpratet. Om å dele litt hverdag og skravle litt. Vi litt kjent.
 
Ja det forstår jeg godt! Grunnen til at jeg ønsker å prøve å kommentere mer er for å la dere andre bli kjennt med meg.
Samt at man får dårlig samvittighet når man ikke er så flink til det
 
Dårlig samvittighet skal du ikke ha, fopumet skal være gøy, ikke en forpliktelse.

Men det er kjekt å bli kjent
 
Back
Topp