Hvor mange er vi som er aktive her?

21 innom jevnlig, skriver noen kommentarer innimellom :)

Redigerer til 41... Så bare på den over som skrev 20, men der skulle det nok stått 40..
 
Last edited:
42, har vært dårlig den siste tiden med å skrive, men er innom å titter ca hver dag :)
 
Last edited:
40 eller 44 hvis du teller med de siste over :p er langt fra like aktiv som før, skriver mindre da det er blitt så mye annet å tenka og styre med. Men leser nesten hver dag og svarer hvis jeg kan bidra med noe :)
 
At ikke alle er like aktive er jo normalt, men på terminlista har vi mange vi aldri vil få vite om har født. De er ikke her i det hele tatt tror jeg. Ikke 250 som leser her nok til å svare på denne på ei ukes tid eller om så en måned tror jeg.

På sikt når det nærmer seg hadde det vært gøy med oversikt over termin, evt oppropsliste, for de som faktisk er her. Oversikt over noen som har termin men bare brukte dette for å finne fbgruppe, ikke henger her i det hele tatt, blir jo ikke oppdatert.

(dog innså jeg at jeg har glemt å oppdatere etter oul, vi har vel ei liste etter ul også, men den er kanskje på skjult?

Så litt gøy å se hvor mange som er her. Og i tråd med der Tamara ønsker i månedens oppfordring, se om vi kan få med noen mer i aktivitet og skravle med oss :) om de vil
 
Nr 44? :D Er inne her ca hver dag og ser. Skriver litt innimellom, men ikke mye.
 
45. Titter innom, men kommenterer lite.
 
Last edited by a moderator:
47:) innom daglig men kommenterer ikke så ofte...
 
Er det noe vi kan gjøre for å få dere som ikke kommenterer så ofte til å kommentere? Noe dere har mer lyst til å snakke om?

For min del handler det litt om å ta seg tid til å kommentere. Og det er jo klart, hadde det vært mer liv her så hadde det sikkert vært lettere å vært mer aktiv.
 
For min del handler det litt om å ta seg tid til å kommentere. Og det er jo klart, hadde det vært mer liv her så hadde det sikkert vært lettere å vært mer aktiv.
Det er en ond sirkel det der. Lite liv -> mer tiltak å kommentere -> enda mindre liv.

Jeg ønsker bare at dette skal bli hyggelig og sosialt, så derfor leter jeg etter "nøkkelen".

250 er vi ikke, men faktisk over 50. Og stort sett ingen nye tråder, kanskje en annenhver dag.
 
Det er en ond sirkel det der. Lite liv -> mer tiltak å kommentere -> enda mindre liv.

Jeg ønsker bare at dette skal bli hyggelig og sosialt, så derfor leter jeg etter "nøkkelen".

250 er vi ikke, men faktisk over 50. Og stort sett ingen nye tråder, kanskje en annenhver dag.

Det er sant det. Og med over 50 stk burde vi jo klare å lage litt mer liv.
Skal begynne å bli flinkere til å kommentere. Så hjelper det kanskje på litt.:)
 
Det er sant det. Og med over 50 stk burde vi jo klare å lage litt mer liv.
Skal begynne å bli flinkere til å kommentere. Så hjelper det kanskje på litt.:)
Alle monner drar
 
Back
Topp