Hvor mange er vi som enda venter?

Tulipan:)

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vårspirene 2021
Nå nærmer det seg innspurten på April.. Hvor mange venter fremdeles på bebisene sine? :dummy: :dummy1:

Vi er 6 dager over menstermin, 5 dager over ul termin. Blir igangsatt senest onsdag hvis jeg har forstått det riktig. Pga min alder skal jeg ikke gå max overtid.

Jeg er forresten moden med 5-6 cm åpning.. Mye modningsrier, kynnere og nedpress :wtf:

Spent på denne fødselen :rolleyes:


Hvordan er det med dere andre som venter? :Heartpink
 
1 dag over menstermin og 2 dager over UL termin!

Sist startet fødsel 2 dager over ul termin og på menstermin så sånn sett er det en meget spennende dag idag!

Begynner å bli veldig utålmodig så håper det starter snart.. Var ikke moden i det hele tatt når fødselen starta sist så kan godt gå liiiitt fortere denne gangen, men hsr 2t kjøring til sykehuset og var 2t i aktiv fødsel sist så kjempefort trenger det ikke å gå :hilarious:
 
Uke 40 i dag og tre dager igjen til termin på onsdag.. har ikke egen menstermin da min syklus er uregelmessig og ofte lang., ul termin er vel en uke ca etter såkalt 28 dagers mens termin., så forholder meg kun til ul termin..

I fjor kom småen dagen før termin, men hadde da sterke kynnere/rier av og på et døgn i forveien, men svært uregelmessige!
Nå er det ingenting som tyder på at frøkna har tenkt å komme med det første, men vet jo aldri., og vet det kan gå fort når det først starter. Var på sjukehuset knappe to timer sist før guttungen kom ut, så er spent på hvordan det blir denne gangen!!
 
Uke 40+2 har termin på fredag, var inne på kontroll på tirsdag og hadde ingen modnings tegn da :angelic: Blir satt i gang tirsdag 4 mai om han ikkje velger å melde sin ankomst før den tid selv  noe eg håper for eg har daglige smerter i magen, lysken og lårene, og begynner å bli lei av å ikkje kunne gjøre stort annet enn å ligge på sofaen :banghead::wtf:
 
Back
Topp