Hvor mange er vi her

Gratulerer [emoji4][emoji4] jeg er fra november gruppa. Så bra du kom raskt tilbake [emoji4]

Tusen takk [emoji173][emoji173][emoji173] ja det var veldig godt! :D du er heldig som allerede er 12 uker! :) lykke til på TUL! Kjempe spennende :D [emoji324][emoji324][emoji324]
 
Jeg er 12 uker nå [emoji4] TUL på torsdag [emoji4] begynner også igjen på jobb i dag etter å ha vært hjemme i tre uker med lungebetennelse! Der da? [emoji4]
Så deilig å ha nådd 12 uker :Heartred Lungebetennelse er ikke noe særlig:( Men godt du er bedre nå da:) Har du mange symptomer?

Her går det bare fint. Fortsatt litt i sjokk etter positiv test. men begynner å synke så smått inn ;) ;)
 
Så deilig å ha nådd 12 uker [emoji813]red Lungebetennelse er ikke noe særlig:( Men godt du er bedre nå da:) Har du mange symptomer?

Her går det bare fint. Fortsatt litt i sjokk etter positiv test. men begynner å synke så smått inn ;) ;)
Ømheter I skambenet og sulten som en ulv, stuptrøtt om kvelden og litt ømme bryst. Så ikke så særlig symptomer egentlig [emoji5]️

Får håpe det har festet seg godt da [emoji1][emoji173]️
 
6 med meg :)
 
Allerede? Føler tiden har gått kjempe sakte. [emoji28][emoji173]️

Hehe jaa for meg føles det sånn :p føler jeg har vært gravid i 12 uker men er bare 3+6 [emoji85] var litt kjipt når jeg skulle inn på appen og hadde glemt å avslutte sist graviditet så sto det at jeg var 11 uker. Men håper de neste ukene går fort! Pleier jo å gjøre det i mai! :)
 
Hehe jaa for meg føles det sånn [emoji14] føler jeg har vært gravid i 12 uker men er bare 3+6 [emoji85] var litt kjipt når jeg skulle inn på appen og hadde glemt å avslutte sist graviditet så sto det at jeg var 11 uker. Men håper de neste ukene går fort! Pleier jo å gjøre det i mai! :)
Uff det må ha vært kjipt. Men denne gangen kommer du så langt [emoji1][emoji173]️ masse lykke til i ukene som kommer. Jeg har vært veldig heldig med mitt svangerskap så langt, ingen kvalme [emoji4]
 
Back
Topp