Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er 100% sykemeldt, og har vært det ei uke føreløpig.
Er dårlig, har ingen energi, og klarer ihvertfall ikke å stå opp 0330 for å dra på jobb, siden jeg sliter med å sove for tiden.
Jeg er også 100 % sykmeldt siden formen er dårlig. Sliter me kvalme, hodepine, lavt blodtrykk, dårlig matlyst og absolutt null energi. Blir sliten av å gå opp og ned trappen
Jeg er 100 %sykemeldt, er det på 3 uka nå. Ligger stort sett i senga, jeg er i dårlig form, kvalm, dårlig matlyst, null energi. Dagene blir fylt med litt babyverden, noe soving og tv-titting. Blir dårlig med en gang jeg gjør noe.
100% hvert i to uker fått 4 nye uker nå.. mer enn nok med å komme meg gjennom hverdagen og blir dårlig av å måtte stresse om morgene..sliter litt med bekken,hodepine og kvalme som kommer og går . er veldig sliten om dagen og sover/ser på tv når frøkna er i bhg... samtidig sliter jeg litt med tanken på om det går bra ell ikke,selv om alle leger mener det ser ut til å gå bra
*Rekker opp hånda* Vært sykmeldt siden pos test..Jobber alene på natt i hjemmesykepleien,mange tunge løft og fall og ikke mulig med tilrettelegging..så da ble d sånn..tar ingen sjangser denne gang!
fikk 30% sykemelding igår, så da får jeg to timer kortere dager.. Er så innmari trøtt å svimmel, da er det deilig å se frem til å gå tidligere fra jobb =)
Orker ikke tanken på å bare være hjemme heller, det var jeg forrige gang..
100 % sykemeldt foreløpig, og ser ut til at det fortsetter en stund. Er så vanvittig kvalm, og får i meg svært lite næring. Og det fører da til en meget slapp kropp!
Skal til legen imorgen, og håper på at legen forlenger sykemeldingen min, orker ikke å dra på jobb i denne formen!
Burde vell vært 100% sykemeldt, men går på skolen, og må fullføre den. Har heldigvis korte dager, og greie avtaler med lærerne, så det går greit.. Har en 20% stilling utenom, men det spørs om ikke jeg blir sykemeldt fra den når jeg skal til legen på onsdag
50 % sykemeldt. Kvalm og veldig sliten så glad jeg slipper fulle dager på jobb, men samtidig glad jeg kan jobbe litt for er så kjedelig å bare være hjemme...
sykemeldt pga bronkitt...så ikke gravidrelatert! Var 100% sykemeldt omtrent hele forrige svangerskap, og ønsker ikke det igjen! Utrolig kjedelig, og kom meg ingen vei pga bekketrøbbel. Håper jeg slipper unna denne gangen, ikke merket bekken enda! Bank i bordet! Sist så var det trøbbel allerede på denne tida.
Jeg føler virkelig med dere som er sykemeldt, både for kortere tid og lengre tid. Selv ble jeg sykemeldt i uke 8 sist gang. Jeg var dårlig fra start til slutt, og jeg fikk kraftig bekkenløsning allerede i uke 7. På mange måter er det godt å være hjemme, slappe av og ta tiden til hjelp, men det blir stusselig i lengden.