Hvor mange er kommet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Fikk en gutt den 19. januar. Viste at vi skulle få en gutt. Han kom endelig etter 9 dager på overtid. Men den lange ventetiden og en utrolig tøff fødsel blir fort glemt når man ligger med en sovende baby på brystet. Koser oss fortsatt på barselavdelingen og håper at temperaturen til lillegutt går snart nedover slik at vi endelig kan få reise hjem <3

Fikk ei jente 12.1, en dag før termin. Vi visste det kom ei jente:)

Fekk ein gut 6.1. Visste ikkje kjønn på forhånd; )

Fikk en gutt 06.01. Terminen var 24.01. Visste det var en gutt.

Fikk en gutt 27.desember, egentlig termin 4.januar og visste på forhånd at det ble gutt

Vi fikk ei jente 22 des ved planlagt KS, visste ikke kjønn ☺ Vi har ikke visst kjønn på noen av våres 3, er jo så spennende :-D Så det anbefales :-)

Fikk ei jente 25. januar. Visste ikke hva det var så det var en gledelig overraskelse :)

Fikk en nydelig jente 26 januar. Vi visste det ble jente! :) termin var 16 januar.

Vi fikk en gutt 24. januar.
Vi visste ikke kjønnet, men jeg var sikker på at det var jente. Samboeren min var den som fikk fortelle meg hvilket kjønn det var, og jeg måtte spørre opp igjen da han sa at vi hadde fått en gutt ;)
Nå er det selvfølgelig helt utenkelig at babyen jeg har båret på siden mai kunne være noen andre enn den fine Akselgutten vår <3

Back
Topp