Så mye kjeder jeg meg på isolat. Interessant å høre hvor mange her som er innlagt! Ligger her på isolat med 3åringen min…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja han trengte litt ekstra oksygen og trenger inhalasjoner for å lette pusten. Men her er det tydeligvis full brakke, og ingen kommer inn til oss. Forrige gang han skulle få inhalasjon måtte jeg ringe på sykepleierene , de kom en time etter de skulle. Ensomt egentlig, vi kunne vært hjemme i dag føler jeg. Var verst i går.Heldigvis ikke men er redd for ra viruset har baby, bgh barn og skole barn så barn som er utsatt, og mange kontakter… men går det bra med dere?
Skjønner godt du er redd. Han jeg er inne med nå fikk det da han var 5mnd og. Da i tillegg bronkiolitt. Det var eklere, så ville passet godt på om barna dine er forkjøla.. men det er vel nesten umulig å passe på egentligHeldigvis ikke men er redd for ra viruset har baby, bgh barn og skole barn så barn som er utsatt, og mange kontakter… men går det bra med dere?
Så deilig! Håper vi kan dra i morgen…Vi ble skrevet ut idag
Ja han trengte litt ekstra oksygen og trenger inhalasjoner for å lette pusten. Men her er det tydeligvis full brakke, og ingen kommer inn til oss. Forrige gang han skulle få inhalasjon måtte jeg ringe på sykepleierene , de kom en time etter de skulle. Ensomt egentlig, vi kunne vært hjemme i dag føler jeg. Var verst i går.
Vet. Følte meg ekstremt alene. Lå våken helt til de kom på natten ig for å følge med på gullet mitt. Nei uff… bør være flere ansatte.skal ikke være slik du må ringe for de skal utføre spl oppgaver
Vi var kjempesyke for en uke siden, 2uker lang forkjølelse på begge unger (3,5 år og 8mnd), og meg også forsåvidt, og beskjed nå om at det går RS i bhg. Så jeg regner med at det var det vi hadde mtp symptomer. Var til legen med begge, men vi fikk heldigvis bare beskjed om å gi Paracet.
Samme her. Hun er igjen syk, men foreløpig går det fint
Det er så mye sykdom nå! Det viktige er vel å holde de syke hjemme lenge nok til at de ikke smitter videre RS er noe dritt, nå var min faktisk 3år - og ble innlagt. Trodde han skulle tåle det greit nå som han var så stor, men den gang ei…Samme her. Hun er igjen syk, men foreløpig går det fint