Hvor mange er innlagt med RS virus nå?

Babymama33

Betatt av forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Så mye kjeder jeg meg på isolat. Interessant å høre hvor mange her som er innlagt! :confused: Ligger her på isolat med 3åringen min…

Heldigvis ikke men er redd for ra viruset har baby, bgh barn og skole barn så barn som er utsatt, og mange kontakter… men går det bra med dere?

Heldigvis ikke men er redd for ra viruset har baby, bgh barn og skole barn så barn som er utsatt, og mange kontakter… men går det bra med dere?
Ja han trengte litt ekstra oksygen og trenger inhalasjoner for å lette pusten. Men her er det tydeligvis full brakke, og ingen kommer inn til oss. Forrige gang han skulle få inhalasjon måtte jeg ringe på sykepleierene , de kom en time etter de skulle. Ensomt egentlig, vi kunne vært hjemme i dag føler jeg. Var verst i går.

Skjønner godt du er redd. Han jeg er inne med nå fikk det da han var 5mnd og. Da i tillegg bronkiolitt. Det var eklere, så ville passet godt på om barna dine er forkjøla.. men det er vel nesten umulig å passe på egentlig

Vi var kjempesyke for en uke siden, 2uker lang forkjølelse på begge unger (3,5 år og 8mnd), og meg også forsåvidt, og beskjed nå om at det går RS i bhg. Så jeg regner med at det var det vi hadde mtp symptomer. Var til legen med begge, men vi fikk heldigvis bare beskjed om å gi Paracet.

Ja han trengte litt ekstra oksygen og trenger inhalasjoner for å lette pusten. Men her er det tydeligvis full brakke, og ingen kommer inn til oss. Forrige gang han skulle få inhalasjon måtte jeg ringe på sykepleierene , de kom en time etter de skulle. Ensomt egentlig, vi kunne vært hjemme i dag føler jeg. Var verst i går.

skal ikke være slik du må ringe for de skal utføre spl oppgaver

Vi var kjempesyke for en uke siden, 2uker lang forkjølelse på begge unger (3,5 år og 8mnd), og meg også forsåvidt, og beskjed nå om at det går RS i bhg. Så jeg regner med at det var det vi hadde mtp symptomer. Var til legen med begge, men vi fikk heldigvis bare beskjed om å gi Paracet.

Samme her. Hun er igjen syk, men foreløpig går det fint :)

Samme her. Hun er igjen syk, men foreløpig går det fint :)
Det er så mye sykdom nå! Det viktige er vel å holde de syke hjemme lenge nok til at de ikke smitter videre :) RS er noe dritt, nå var min faktisk 3år - og ble innlagt. Trodde han skulle tåle det greit nå som han var så stor, men den gang ei…

Back
Topp