Hvor mange egg hadde dere?

Marianne1

Glad i forumet
Jeg har gått på sprøyter i en "evighet" nå. Føles iallefall sånn... Dosene er justert opp og eggene blir litt større for hver gang. Har mange små egg (ca 10-15 på hver side), men bare 5 store totalt. De er enda ikke store nok, men håper de er blitt det til mandag da jeg skal på ny kontroll. Hvor mange egg tok dere ut ved egguttak??

Hadde ett mislykket uthentingsforsøk (men da var jeg prøvekanin for nye medisiner), men ved det ordinære forsøket hadde vi 18 egg, 13 ble befruktet, 1 satt tilbake og 7 lagt på frys ! [;)]

Jeg spurte hva som var vanlig, og det va ca rundt 20. Det meste de hadde hentet ut tror jeg var 46 egg,men det var langt ifra bra for da var de skikkeli overstimulert...

(Hun som kom inn etter at jeg hadde hentet ut hadde fått ut 8 egg, så det er nok bra variasjon ute å går...)

Endte med overstimulering, hadde 21 eggposer som måtte tømmes. Bare 3 egg som dem fant til sammen, hvor det ene var bare et eggeskall, mens to av dem tok de til befruktning. Det ene delte seg altfor sakte, og det andre var gullegget[:)]

Hi!!!

Her kommer det litt motivasjon til deg...

Jeg hadde bare 2 store eggposer og resten var små.Etter økt doser med sprøyter og ingen bedring måtte de bare hente ut.Vi var kjempe skuffet og håpet bare for 2 til 4 gode egg. På uttaksdagen så fikk de 14 egg! Og 12 av de var modne og gode.Det var faktisk flere igjen å hente men legen stoppet fordi jeg begynte å blør en del.Det visste seg at alle de små posene hadde gode egg.Riksen var litt sjokkert men  kroppen vår reagere vel veldig forskjellig[;)] Lykke til!

Takk alle sammen! Skjønner at dette varierer veldig. Får bare krysse fingre for at noen er bra, blir befruktet og sitter!!! [:D] Man må jo bare tro!!

Back
Topp