Hvor mange egg fikk dere?

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Jeg lurer litt på hvor mange egg dere fikk ut og hvor mange befruktet? Er det forskjell ved IVF og ICSI? Jeg kjenner jeg begynner å bli spendt på denne veien nå[;)] Men jeg regner liksom med at det ikke blir så mange befrukta siden sambo har få svømmere[;)] Vet ikke helt om det er sånn men[8D]

Første gangen fikk vi ut 9 egg, av disse ble så vidt 2 egg befruktet. Disse to ble satt inn, men det holdt ikke. Neste gang fikk vi ut 15 egg, 4 av disse ble befruktet, 2 egg ble satt inn. Fikk ingen på frys. Frida kom 8 mnd senere[:D]

1.forsøk; 26 egg ut, 9 ble befruktet, 2 delte seg riktig

2.forsøk; 10 egg ut, 6 ble befruktet, 1 delte seg riktig

3.forsøk; 13 egg ut, 9 ble befruktet, 3 delte seg riktig

4.forsøk; 5 egg ut, 4 ble befruktet, 2 delte seg riktig ( Brukte menopur denne gang)

Fikk ut 21 egg, 8 ble befrukta og 4 overlevde til innsettingsdagen[:)] Så har tre på frys fordelt på to strå, så er vel et med bare et egg og et med 2[:)] Her hos oss tok de en blanding av IVF og ICSI, så er usikker på fordelinga "hvilken som befrukta eller ikkje"[:)]

1 forsøk: 17 ut, 9 ble befruktet og 2 delte seg riktig, satt inn to

2 forsøk: 16 ut, 6 eller 5 ble befruktet og to delte seg riktig, satt inn to

og det ble til en liten baby[:)]

Hvor mange egg fikk jeg ut:
1 forsøk: 5 eller 6 (husker ikke helt) egg ut. (Gonal F 150 IE)

Hvor mange ble befruktet:
1. forsøk: 1 egg ble befruktet og satt inn. Endte i graviditet, men mistet..

Har hatt eit ivf forsøk. Fekk ut 5 egg, alle blei befrukta og delte seg rett[:)] Så då fekk eg eit inn og fire i frysen (som er brukt opp no[;)])

Vi fikk ut 17 egg,og 10 av dem ble befruktet. 4 overlevet til innsetting,så vi har 3 på frys

heisann ja kan tenke meg du er spent på hvordan det kommer til å gå nå[:)].

vi fikk ut på 1:forsøk 12 egg og 5 ble befrukta 1 satt inn og ingen til frys
                 2:forsøk 11 egg og 8 ble befrukta 2 satt inn og ingen til frys.
                 3:forsøk 11 egg og 9 ble befrukta 2 satt inn og ingen til frys denne gangen heller.

Alle forsøkene våre har vært ivf forsøk så er ikke inne på icsi,så er litt usikker på hvordan det da er.

Lykke til fremover[:)].

Fikk ut 12 egg tror jeg, 3 ble befruktet, men bare ett kunne brukes på innsett dagen. Ingen på frys med andre ord..

11 ut, 9 befruktet. Satte inn ett egg, og hadde 8 på frys. Første forsøk gikk ikke, så satte inn to av fryseeggene våre. En IVF-bebiss i magen[:)]

8 egg ut, 4 delte seg det første døgnet, 2 delte seg riktig det andre døgnet.

Nelly Linea er født [:)] Og 1 egg er på frys [;)]

ORIGINAL: Guria

8 egg ut, 4 delte seg det første døgnet, 2 delte seg riktig det andre døgnet.

Nelly Linea er født [:)] Og 1 egg er på frys [;)]

Må bare kapre dette innlegget litt: SÅ NYDELIG HUN ER GURIA!!!! Gratulerer så masse[:D]

Mener jeg fikk ut 14.
2 ble befruktet, og 1 av de ble Henry[:)] Andre er på frys..

Back
Topp