Hvor mange dupper?

Oktoberjenta

Elsker forumet
Ja hvor mange dupper har disse små deres nå?

Her er det kun 1 på dagen. Siden vi står opp så sent:p Vært en liten periode hvor hun har lagt seg for kvelden, men våknet opp lysvåken. Og trodd at det var andre duppen sin mistenker jeg.
 
To dupper her :) en før lunsj (ca 10 til 12), og en etter middag (15 til 16). Legger seg for kvelden kl 20 og står opp igjen kl 8 :)
 
Her har han 1-2 dupper på dagen, som oftest 2. Har prøvd å få han over på 1, men ser ikke ut som han er helt klar for det enda.
 
Her går det i 1-2 dubber.. men prøver å holde oss til 1 nå, fordi ellers så vil han ikke legge seg på kvelden.. da sovner han ofte ikke før i 22-tiden:eek: selvom det kan ha gått opptil 6-7 timer siden han våkna..
 
2, av og til 3 :p
Prøver å få han til å våkne rundt kl 15 på siste dupp, da blir han passe trøtt til kvelden :) Sover ellers da fra 19-7 (på gode dager, ikke mange av dem nå med supervarmt vær + noe sykdom) med litt oppvåkninger for sutt/trøst/vann innimellom.
 
Huff, jeg trenger tydeligvis en dupp selv for jeg leste hvor mange pupper:confused::oops:

Her blir det som regel 2 stk. Legger seg ca. 19.00. Nå i sommer og med ferieturer har det dog blitt mye senere. Skal være oppe og med på moroa vettu:pOg så har jo selvsagt varmen spilt inn...
 
To dupper her :) en før lunsj (ca 10 til 12), og en etter middag (15 til 16). Legger seg for kvelden kl 20 og står opp igjen kl 8 :)
Sånn var det her før også, men etter vi kom tilbake fra ferie har det ikke funket å legge henne noenlunde tidlig. Så fant ut at hun kan faktisk ikke sove mer etter 15
 
Her har han 1-2 dupper på dagen, som oftest 2. Har prøvd å få han over på 1, men ser ikke ut som han er helt klar for det enda.
Er det sånn at man skal få de over til kun 1 dupp etterhvert? Trodde det var altfor tidlig her med kun 1 dupp om dagen jeg, men det pga det bare har blitt sånn
 
Her går det i 1-2 dubber.. men prøver å holde oss til 1 nå, fordi ellers så vil han ikke legge seg på kvelden.. da sovner han ofte ikke før i 22-tiden:eek: selvom det kan ha gått opptil 6-7 timer siden han våkna..
Samme problemet hadde vi. Så fant ut at vi måtte bare kutte ut med det etter kl 15
 
2, av og til 3 :p
Prøver å få han til å våkne rundt kl 15 på siste dupp, da blir han passe trøtt til kvelden :) Sover ellers da fra 19-7 (på gode dager, ikke mange av dem nå med supervarmt vær + noe sykdom) med litt oppvåkninger for sutt/trøst/vann innimellom.
Står dere opp 7 da siden dere får til 3 dupper?:p
 
Huff, jeg trenger tydeligvis en dupp selv for jeg leste hvor mange pupper:confused::oops:

Her blir det som regel 2 stk. Legger seg ca. 19.00. Nå i sommer og med ferieturer har det dog blitt mye senere. Skal være oppe og med på moroa vettu:pOg så har jo selvsagt varmen spilt inn...
Hehehe
Oi så bra han klarer å legge seg så tidlig da. Her har hun vært våken til 20-21 når hun har hatt 2 dupper. Men tror hun har blitt litt forvirret av tidsforskjellene når vi har vært på ferie:p
 
2 ganger daglig her. Første Ca 2 timer etter han våknet, er vel på rundt 1t-1t30min, og den sover jeg sammen med han i vår seng. Er så trøtt i denne graviditeten :p Andre duppen Ca 3-4 timer etterpå. Natt fra kl 19-07. Med litt rabalder om natten noen ganger. Merker utvikling og tenner er på gang ja o_O
 
Samme problemet hadde vi. Så fant ut at vi måtte bare kutte ut med det etter kl 15

Ja greit å hjelpe litt til med å holde rutiner :)

Her har han stort sett første dubb fra kl 10/11, og sover alt mellom 1-3 timer.. men stort sett 2 timer.. hehe.. så får han heller legge seg rundt 18:30-19:00..og sover da rundt 12 timer om natta :)
 
Ja greit å hjelpe litt til med å holde rutiner :)

Her har han stort sett første dubb fra kl 10/11, og sover alt mellom 1-3 timer.. men stort sett 2 timer.. hehe.. så får han heller legge seg rundt 18:30-19:00..og sover da rundt 12 timer om natta :)
Herlig at han sover natten. Da er dere vel tidlig oppe også siden du har flere? Her drøyer vi an lenge i sengen:p står som oftest ikke opp før 9tiden
 
Hehehe
Oi så bra han klarer å legge seg så tidlig da. Her har hun vært våken til 20-21 når hun har hatt 2 dupper. Men tror hun har blitt litt forvirret av tidsforskjellene når vi har vært på ferie:p

:D

Det kan jo være hun har blitt...
Vi kom hjem fra ferie i dag, så håper vi kommer greit inn i rutinene igjen:)
 
Min sover fra 19 - 07 :)

Og blund fra ca 10 - 11.30

Og en liten igjen ca fra 15-16

Pluss minus :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Herlig at han sover natten. Da er dere vel tidlig oppe også siden du har flere? Her drøyer vi an lenge i sengen:p står som oftest ikke opp før 9tiden

Hehe sånn hadde vi det når vi bare hadde ett barn å.. men nå er det stort sett mellom 06:30-07-30 som en eller annen våkner.. og våkner én, så våkner ofte resten å.. haha
 
Er det sånn at man skal få de over til kun 1 dupp etterhvert? Trodde det var altfor tidlig her med kun 1 dupp om dagen jeg, men det pga det bare har blitt sånn

For noen er det nok litt tidlig med bare en dupp nå, men det er mer praktisk med tanke på bhg så det var derfor vi prøvde å få han over på det.
 
Står dere opp 7 da siden dere får til 3 dupper?:p

Ja, her er det tidlig opp :p Har en storebror som gjerne vekker hele huset...... I dag ble det opp klokken 6! Han hadde dupp nr 2 fra kvart på ett til kvart over ett. Da må vi ha en 3. i dag ;)
 
Som regel 3 dupper, noen ganger 4. Har prøvd på 2, men da blir han så overtrøtt på kvelden at det blir bare hyl. Så foreløpig funker det bra med 3 her :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp