Hvor mange dupper?

Lillelima

Limaaa
Hvor mange dupper sover deres små nå? Min har enda 2 dupper. Mange som anbefaler å bare ha en dupp til de begynner i b.hagen. Men min trenger fortsatt 2dupper.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Vi har også fortsatt 2 dupper. Hvor lenge vi fortsetter med det, vet jeg ikke. Men kommer til å ha han over på en dupp til han begynner i bhg i august, så blir nok en gang iløpet av sommeren :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Her er det så vidt 1 Dupp. Hun er ikke noe serlig glad i å sove, og vi bruker ofte lang tid før hun sovner :)
 
Blir som regel to dupper, men burde hatt tre da han er helt ferdig halv seks på kvelden :) Første dupp ca klokka ni og andre dupp ca klokka tolv :) Prøver å legge han klokka tre for en siste dupp men som regel er han ikke enig :p Sover som regel bare 30min per dupp.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi har 2 dupper. Første fra 9-10:30 og siste fra 13-15:30ish:) blir nok bare en fra sommeren.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Her er det bare 1 dupp. Fikk ikke henne til å sove på ettermiddagen lengre, alt for nyskjerrig på hva som skjer. Vi står opp 08, så sover hun fra 12-14 ca :) så er det natta kl 19.00


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er det bare 1 dupp. Fikk ikke henne til å sove på ettermiddagen lengre, alt for nyskjerrig på hva som skjer. Vi står opp 08, så sover hun fra 12-14 ca :) så er det natta kl 19.00

Gutten min er helt lik;-)


Sent from my iPhone using BV Forum



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er det bare en dupp, den varer ca halvannen time til 2 timer :)
Får henne ikke til å ha 2 dupper,så de siste mnd har det kun vært 1 dupp.

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
 
Her soves det stort sett kun en halvtime om gangen, så blir gjerne et par, tre om dagen. Sover han en lang dupp i løpet av dagen, så blir det en eller to :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Lurer på å begynne me kun en dupp å se om de kan hjelpe på søvnen på natta. Han sover sååååå urolig og våkner flere ganger. I natt feks våknet han kl 01:30 og sovnet ikke før kl 04:30. Jippi!!! Like sta som mora tydeligvis:p
Noen som har lignende erfaring?


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Lurer på å begynne me kun en dupp å se om de kan hjelpe på søvnen på natta. Han sover sååååå urolig og våkner flere ganger. I natt feks våknet han kl 01:30 og sovnet ikke før kl 04:30. Jippi!!! Like sta som mora tydeligvis:p
Noen som har lignende erfaring?


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Olai fungerer fortsatt litt etter prinsippet søvn avler søvn, så hvis han sover lite på dagen sover han dårlig på natta...men det kan være fordi han ikke sover mer enn 30-45min om gangen. Fra bhg.har jeg erfaring med at barna gjerne har en eller to dupper når de begynner, de som har to går etterhvert over til en de også...men da en lang dupp. Etterhvert som de blir eldre må de kutte ned på dagsovinga for å sove til kvelden...er jo ikke umulig at du har en som har kommet dit..eller så kan det jo være tenner på gang? Vi har hatt mye ymse "trøbbel" i forkant av tannfrembrudd :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her er det også to dupper i løpet av dagen. En kort på morgenen og en litt lengre midt på dagen. Men hadde hun sovet lenger enn til 5 på morgenen hadde det nok vært behov for bare en. Håper vi klarer å kutte til bare 1 dupp, men får se an hvordan ting utvikler seg ila sommeren :)
 
Her har hun gått over til en og den varer i 1-3 timer :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Prøvde med en dupp en dag i forrige uke og de var ingen forskjell. Dagen etter var han syk med over 40 i feber og måtte få sove så me han ville, og når han ble frisk fortsatte vi med 2. På ett-års dagen slo han til med å sove hele natta og har gjort det 3 netter på rad :) måtte det bare vare :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp