Førstegangs gravid
Betatt av forumet
Hvor mange dpo fikk dere symtomer og hvor mange dpo fikk dere positiv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er helt likt som meg! Teste også positivt 8 dpo, jeg ble kjempe overrasket.Jeg føler at alt har skjedd så tidlig for min del denne runden.. har trippel sjekket at EL testene mine er de datoene jeg troddeJeg fikk symptomer 8/9 dpo og svak positiv test 8 dpo og positiv digital 9 dpo. Veldig sterk positiv strek 10 dpo, nesten så jeg begynner å stresse for om det er tvillinger
![]()

Så flink som klarer å bestemme deg for det, jeg er en testtøs klarer ikke å holde meg..Jeg skulle hatt mensen 13dpo, og testet på kvelden 15 dposå mitt første tegn var at jeg manglet mensen
Jeg har også hatt veldig såre nippler, siden ca. 12 dpo. Når jeg skal ha mensen pleier hele brystet å være ømt. Siden 16dpo har jeg vært mer oppblåst enn vanlig, men ellers få symptomer her
Jeg hadde bestemt meg før vi begynte å prøve at jeg aldri skulle teste før jeg visste at mensen var for senNoe som har gjort at jeg har spart meg for veldig mange tester disse 6 månedene vi har prøvd
![]()
Så spennende! Ja jeg har tester i dag hehe, hva med deg? Legger ved bilde av mine tester, dette er fra 8 dpo til 11 dpo i dagDu er helt likt som meg! Teste også positivt 8 dpo, jeg ble kjempe overrasket.
Har du testet i dag? Åssen ser testen din ut?![]()

Jeg føler at alt har skjedd så tidlig for min del denne runden.. har trippel sjekket at EL testene mine er de datoene jeg troddeJeg fikk symptomer 8/9 dpo og svak positiv test 8 dpo og positiv digital 9 dpo. Veldig sterk positiv strek 10 dpo, nesten så jeg begynner å stresse for om det er tvillinger
![]()
Så bra vi er flere! Vi alle kan jo ikke ha tvillinger så da er det kanskje bare noen som får det så tidlignesten helt likt som her! Er 10 dpo idag og siden i forrigårs har symptomene vært ganske sterke med både kvalme, trøtthet og vondt bekkenHar aldri hatt så tidlige symptomer eller tester før

Så bra vi er flere! Vi alle kan jo ikke ha tvillinger så da er det kanskje bare noen som får det så tidligFor min del synes jeg det er veldig positivt i og med at jeg har tidligere erfaring med at når jeg testet sent positivt så gikk det ikke bra.. håper det er et godt tegn
![]()
Men jeg kjenner litt på at første trimester kan bli veeeeldig langt… Med min eldste fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var 16 uker på vei, så der slapp jeg unna nesten halve svangerskapet
Og med nr. 2 var jeg vel 9-10 uker når jeg fant det ut, så gikk veldig fort før jeg var i andre trimester

Ja det har jeg også tenkt på at de første ukene her går veeeldig sagte.. og det skjer liksom ingenting enda, for tidlig med alle undersøkelser, for tidlig å kjøpe ting, for tidlig å fortelle mangeJa håper det er et godt tegn for oss beggeMen jeg kjenner litt på at første trimester kan bli veeeeldig langt… Med min eldste fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var 16 uker på vei, så der slapp jeg unna nesten halve svangerskapet
Og med nr. 2 var jeg vel 9-10 uker når jeg fant det ut, så gikk veldig fort før jeg var i andre trimester
Det blir koen spennende uker fremover![]()
Prøver å nyte at jeg er gravid nå, men så gleder jeg meg så mye til alt som skal skjeTestene dine ser veldig like ut som mineSå spennende! Ja jeg har tester i dag hehe, hva med deg? Legger ved bilde av mine tester, dette er fra 8 dpo til 11 dpo i dag![]()
De var veldig like ja! Godt å se, uff jeg håper jeg greier å slutte å teste.. Jeg tenker hvertfall å ta en digital til for å få 2-3 ettehvert og 3+ da jeg har to til liggendeTestene dine ser veldig like ut som mine
8-11 dpo. Kommer nok til å teste ut neste uke jeg![]()
og hadde vært ganske sliten noen dager.
Trodde dette var tråd i okt21. Jaja