Hvor mange dpo fikk dere symtomer

Jeg skulle hatt mensen 13dpo, og testet på kvelden 15 dpo :)så mitt første tegn var at jeg manglet mensen :)

Jeg har også hatt veldig såre nippler, siden ca. 12 dpo. Når jeg skal ha mensen pleier hele brystet å være ømt. Siden 16dpo har jeg vært mer oppblåst enn vanlig, men ellers få symptomer her o_O

Jeg hadde bestemt meg før vi begynte å prøve at jeg aldri skulle teste før jeg visste at mensen var for sen :) Noe som har gjort at jeg har spart meg for veldig mange tester disse 6 månedene vi har prøvd ;)

Jeg føler at alt har skjedd så tidlig for min del denne runden.. har trippel sjekket at EL testene mine er de datoene jeg trodde:rolleyes: Jeg fikk symptomer 8/9 dpo og svak positiv test 8 dpo og positiv digital 9 dpo. Veldig sterk positiv strek 10 dpo, nesten så jeg begynner å stresse for om det er tvillinger:oops:

Jeg føler at alt har skjedd så tidlig for min del denne runden.. har trippel sjekket at EL testene mine er de datoene jeg trodde:rolleyes: Jeg fikk symptomer 8/9 dpo og svak positiv test 8 dpo og positiv digital 9 dpo. Veldig sterk positiv strek 10 dpo, nesten så jeg begynner å stresse for om det er tvillinger:oops:
Du er helt likt som meg! Teste også positivt 8 dpo, jeg ble kjempe overrasket.
Har du testet i dag? Åssen ser testen din ut? :happy:

Jeg skulle hatt mensen 13dpo, og testet på kvelden 15 dpo :)så mitt første tegn var at jeg manglet mensen :)

Jeg har også hatt veldig såre nippler, siden ca. 12 dpo. Når jeg skal ha mensen pleier hele brystet å være ømt. Siden 16dpo har jeg vært mer oppblåst enn vanlig, men ellers få symptomer her o_O

Jeg hadde bestemt meg før vi begynte å prøve at jeg aldri skulle teste før jeg visste at mensen var for sen :) Noe som har gjort at jeg har spart meg for veldig mange tester disse 6 månedene vi har prøvd ;)
Så flink som klarer å bestemme deg for det, jeg er en testtøs klarer ikke å holde meg..

Du er helt likt som meg! Teste også positivt 8 dpo, jeg ble kjempe overrasket.
Har du testet i dag? Åssen ser testen din ut? :happy:
Så spennende! Ja jeg har tester i dag hehe, hva med deg? Legger ved bilde av mine tester, dette er fra 8 dpo til 11 dpo i dag:Heartred

Vedlegg

• CB6F12FD-7103-4800-A1C4-ABFC04463257.jpeg
    CB6F12FD-7103-4800-A1C4-ABFC04463257.jpeg
    383,3 KB · Visninger: 61
Testet svakt positivt med strimmel 9 dpo. Digital som viste 1-2 10 dpo. :D Symptomer som kvalme og trøtthet fra 11 dpo.

nesten helt likt som her! Er 10 dpo idag og siden i forrigårs har symptomene vært ganske sterke med både kvalme, trøtthet og vondt bekken :confused: Har aldri hatt så tidlige symptomer eller tester før

nesten helt likt som her! Er 10 dpo idag og siden i forrigårs har symptomene vært ganske sterke med både kvalme, trøtthet og vondt bekken :confused: Har aldri hatt så tidlige symptomer eller tester før
Så bra vi er flere! Vi alle kan jo ikke ha tvillinger så da er det kanskje bare noen som får det så tidlig:rolleyes: For min del synes jeg det er veldig positivt i og med at jeg har tidligere erfaring med at når jeg testet sent positivt så gikk det ikke bra.. håper det er et godt tegn:Heartred:Heartred

Så bra vi er flere! Vi alle kan jo ikke ha tvillinger så da er det kanskje bare noen som får det så tidlig:rolleyes: For min del synes jeg det er veldig positivt i og med at jeg har tidligere erfaring med at når jeg testet sent positivt så gikk det ikke bra.. håper det er et godt tegn:Heartred:Heartred

Ja håper det er et godt tegn for oss begge :Heartred Men jeg kjenner litt på at første trimester kan bli veeeeldig langt… Med min eldste fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var 16 uker på vei, så der slapp jeg unna nesten halve svangerskapet :whacky011 Og med nr. 2 var jeg vel 9-10 uker når jeg fant det ut, så gikk veldig fort før jeg var i andre trimester :laughing002

Det blir koen spennende uker fremover :Heartred

Ja håper det er et godt tegn for oss begge :Heartred Men jeg kjenner litt på at første trimester kan bli veeeeldig langt… Med min eldste fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var 16 uker på vei, så der slapp jeg unna nesten halve svangerskapet :whacky011 Og med nr. 2 var jeg vel 9-10 uker når jeg fant det ut, så gikk veldig fort før jeg var i andre trimester :laughing002

Det blir koen spennende uker fremover :Heartred
Ja det har jeg også tenkt på at de første ukene her går veeeldig sagte.. og det skjer liksom ingenting enda, for tidlig med alle undersøkelser, for tidlig å kjøpe ting, for tidlig å fortelle mange :shifty: Prøver å nyte at jeg er gravid nå, men så gleder jeg meg så mye til alt som skal skje

Testet positivt 8 dpo, hadde ikke så mye symptomer, litt el slim aktig utflod, og måtte tisse om natta :happy:

Så spennende! Ja jeg har tester i dag hehe, hva med deg? Legger ved bilde av mine tester, dette er fra 8 dpo til 11 dpo i dag:Heartred
Testene dine ser veldig like ut som mine :happy:
8-11 dpo. Kommer nok til å teste ut neste uke jeg :rolleyes:

Vedlegg

• Screenshot_20220128-115102_Premom.jpg
    Screenshot_20220128-115102_Premom.jpg
    313,6 KB · Visninger: 31
Testene dine ser veldig like ut som mine :happy:
8-11 dpo. Kommer nok til å teste ut neste uke jeg :rolleyes:
De var veldig like ja! Godt å se, uff jeg håper jeg greier å slutte å teste.. Jeg tenker hvertfall å ta en digital til for å få 2-3 ettehvert og 3+ da jeg har to til liggende:rolleyes:

Fikk skygge 12 dpo, ordentlig utslag 13 dpo på morgenurin. Hadde symptomer ganske tidlig, det "boblet" i magen og følte meg litt "tung" i underlivet allerede 10dpo som gjorde at jeg fikk mistanke.

Hatt mensmurringer siden EL, fikk ømme bryster fra ca 8 dpo og teste positiv 10dpo:love7 fortsatt samme symptomer med mensmurringer og ømme bryster:joyful:

9DPO ca fikk jeg hovne nippler, 12DPO positiv test :love7

Uken før jeg testa positivt var jeg ekstremt trøtt (og er det enda). Men jeg tenkte jo ikke noe over det da det har blitt mye jobbing i det siste. Dessuten sleit jeg med halsbrann innimellom, noe jeg enda gjør…:meh:

Begynt å få en del symptomer nå idag. 3+6. Tar seg bare mer og mer opp med symptomer her nå:wideyed:

Fikk positiv test 3+2, tenkte ikke over at jeg kunne være gravid, annet enn at natt til den dagen sov jeg 10t :happy: og hadde vært ganske sliten noen dager.

positiv test 22.01.21. Termin 06.10.21, men født på keiserlig vis 27.09.21.

Obs, ser jeg er i oktober 22 gruppe :hilarious: Trodde dette var tråd i okt21. Jaja :happy:

Back
Topp