Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok denne nå på ettermiddagen. 7 dpo. Vet ikke om det er noe å håpe på men jeg ser hvertfall en strek
Ååh så gøy! Gratulerer! Nå fikk jeg også lyst til å teste imorgen tidlig! Testet du med tidlig test eller vanlig? ,
Ja er tidligtest fra rfsu må sies at grunnen tillat jeg er skeptisk til om det faktisk er noe er fordi jeg hadde MA for fire uker siden og utskrapning. Så kan være hcg fra det. Selvom hcg skal i teorien være ute av kroppen etter 4 uker så vi får seÅåh så gøy! Gratulerer! Nå fikk jeg også lyst til å teste imorgen tidlig! Testet du med tidlig test eller vanlig? ,
Med tidlig test da?7 dager
Vanlig test som ble kjøpt på apoteket. Clear blue og en annen som var rosa å hvitMed tidlig test da?
Har opplevd første ca 8 dpo, én uke før ikm (mistet desverre i uke 7) og neste gang 21 dpo, en uke over ikmVet man skal vente med å teste, men lurer på hvor mange dpo fikk dere positiv test?
Oi, så stort spenn! Er så utrolig forskjellig fra graviditet til graviditet. Blir spennende å se om tr uteblirHar opplevd første ca 8 dpo, én uke før ikm (mistet desverre i uke 7) og neste gang 21 dpo, en uke over ikm
Ja, virkelig. Da vi prøvde igjen trodde jeg derfor at jeg ville få positiv utslag om jeg var gravid relativt kjapt men da det faktisk klaffet igjen så gikk jeg som skrevet én uke over ikm uten klart svar Det er i hvert fall håp om man ikke har fått utsalg når det virker som "alle andre" får det.Oi, så stort spenn! Er så utrolig forskjellig fra graviditet til graviditet. Blir spennende å se om tr uteblir