Hvor mange "desemberbabyer" er fortsatt i magene?

Min er fremdeles i magen. Vannet har gått (gikk kl 20.00 1 jan), var på sykehus og fikk ctg, men har bare sjeldne vonde tak, som jeg ikke sover over. Så jeg venter her hjemme på mer vondt. Jeg føder i slowmotion... Hvis ikke jeg klarer det selv, blir det igangsetting kl 16 pga infeksjonsfare.
Når har du overtidskontroll?

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Min er fremdeles i magen. Vannet har gått (gikk kl 20.00 1 jan), var på sykehus og fikk ctg, men har bare sjeldne vonde tak, som jeg ikke sover over. Så jeg venter her hjemme på mer vondt. Jeg føder i slowmotion... Hvis ikke jeg klarer det selv, blir det igangsetting kl 16 pga infeksjonsfare.
Når har du overtidskontroll?

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
Hvordan går det med deg? Venter du fortsatt på igangsetting? Spennende :) snart er du ferdig, på ene eller andre måten :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg kom fra overtidskontroll på sykehuset nå, og denne lille gutten ser ut til å trives litt for godt der inne. Jeg har fått time til igangsetting mandag om det ikke har skjedd noe til da. Krysser fingrene for at han bestemmer seg for å møte verden før det, aller helst i dag!
Hvordan er fremgangen din, løvetann80?
 
Jeg pines sakte! Har middels vonde rier med 7-10 min mellom og har hatt det i 10 timer, og lite søvn. Jeg er verdens tregeste til å føde. Med denne farta blir det februarbarn.


Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Jeg kom fra overtidskontroll på sykehuset nå, og denne lille gutten ser ut til å trives litt for godt der inne. Jeg har fått time til igangsetting mandag om det ikke har skjedd noe til da. Krysser fingrene for at han bestemmer seg for å møte verden før det, aller helst i dag!
Hvordan er fremgangen din, løvetann80?
Det er jo flott å vite at han har det bra der inne, men du lengter etter å bli ferdig med fødselen, ikke sant? Er så spent på å møte han :) Uutholdelig!

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Jeg pines sakte! Har middels vonde rier med 7-10 min mellom og har hatt det i 10 timer, og lite søvn. Jeg er verdens tregeste til å føde. Med denne farta blir det februarbarn.


Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
Uff.. det tar på kreftene og gå på den måten så lenge altså! Man blir jo sakte tappet. Får håpe det tar seg skikkelig opp eller at det faktisk roer seg såpass at du får deg noen timer på puta og får henta deg inn igjen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp