Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dager er permisjonen igjen? 230 på 80%??
Sent from my iPhone using BV Forum
59 uker på 80% vel? Telles fra du går ut i perm 3 uker før fødsel..og far skal vel ha 10 av ukene..
Jeg har opplevd å bli trukket og måtte krangle for å få etterbetalt. :/Nav betaler for 5 dager pr uke uansett om det er helligdager eller ikke. Spiller ingen rolle hva slags avtale man har med arbeidsgiver da evnt timelønnede blir beregnet opp til gjennomsnittlig månedslønn og deretter til en dagsats.
Altså 59 uker gir 295 ukedager.
Nav gjør mye feil.Jeg har opplevd å bli trukket og måtte krangle for å få etterbetalt. :/
Haha hadde det vært så vel. De telte med helligdager, jeg fikk bare ikke betalt. De skyldte på teknisk svikt.Nav gjør mye feil.
Blir man trukket, så bruker man jo heller ikke en permisjonsdag og permisjonen blir lengre. De teller uansett antall arbeidsdager med betalt permisjon totalt![]()
Teknisk svikt eller personlig svikt... De får kalle det hva de vil... Mye feil skjer der i alle fall!Haha hadde det vært så vel. De telte med helligdager, jeg fikk bare ikke betalt. De skyldte på teknisk svikt.![]()
Jeg gikk så mye som 6 måneder uten foreldrepenger fordi jeg flyttet fra en kommune til en annen og hun som fysisk hadde papirene mine klarte aldri å putte sakspapir i posten. Og det var her rotet startet. Og ja, jeg vet alt om hvordan myrphys lov funker innad i nav.Teknisk svikt eller personlig svikt... De får kalle det hva de vil... Mye feil skjer der i alle fall!
Med førstemann beregnet de feil antall dager på fedrekvote, foreløpig ikke betalt august-permisjonen min (som er siste graderte måned jeg har i permisjonen) og dessuten fikk jeg avslag på kontantstøtte fordi jeg hadde søkt for tidlig selv om jeg påpekte at søknaden gjaldt fra han var ett år (søkte en måned før ettårsdagen....)
Nav er og blir nav.... Dessverre...
Uff, håpløst. Det er så utrolig kjedelig å bruke tid og energi på feil derfra!!Jeg gikk så mye som 6 måneder uten foreldrepenger fordi jeg flyttet fra en kommune til en annen og hun som fysisk hadde papirene mine klarte aldri å putte sakspapir i posten. Og det var her rotet startet. Og ja, jeg vet alt om hvordan myrphys lov funker innad i nav.Det er skrekkelig.
Ja, det får du. Det blir jo uansett antall betalte permisjonsdager som utgjør totalenDette med helligdager var greit og vite. Så egentlig skal man ha betalt for 5 dager i uka uansett helligdag eller ikke?
25 uker <3
SignJa, det får du. Det blir jo uansett antall betalte permisjonsdager som utgjør totalen![]()